تناسب اندام به قیمت جان / دروغگویی طبیعی


به گزارش خبرنگار اجتماعی ScanNevsنشان دادن دنیایی که همه آرزوی داشتن آن را دارند، مانند پوستی صاف، چشمانی دراز و اندامی محکم و تلاش برای نشان دادن شادی هایی که برای بیننده ای که در شرایط سخت اقتصادی امروز ایران زندگی می کند مانند یک رویا از راه دور است. امروزه همه به عنوان بلاگر شناخته می شود. برخی از این وبلاگ نویسان که به نظر می رسد در دنیایی غیر از زندگی روزمره ما زندگی می کنند، وبلاگ نویسان زیبایی هستند.

زندگی خارق العاده در دنیایی متعالی

این وبلاگ نویسان با ظاهر حرفه ای و محتوای بعضا با کیفیت خود سعی می کنند سبک خاصی از آرایش را به مخاطب آموزش دهند و در عین حال وانمود کنند که به زیبایی طبیعی پایبند هستند و حتی آرایش های قدیمی و روزمره را به سخره می گیرند. بالاتر از این طبیعی‌سازی کاذب، انواع عمل‌های زیبایی را انجام می‌دهند و اگر قبلاً یکی دو وسیله آرایشی در بین خانم‌ها رایج بود، امروزه وبلاگ نویسان یک سبک آرایشی ساده را به سخره می‌گیرند و در عین حال از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند که هزینه زیادی برای انجام زیبایی دارد. رویه ها همین وبلاگ نویسان میلیون ها دلار خرج تبلیغات می کنند و پشت صحنه با شرکت های زیبایی و جراحان زیبایی قرارداد امضا می کنند.

بیننده ای که این چهره های بی عیب و نقص را می بیند و دائماً در معرض تبلیغات تجاری قرار می گیرد، از خود می پرسد که چرا برای زیباتر به نظر رسیدن تغییراتی ایجاد نمی کنم؟ در مقابل، ما با صنعت سالن های زیبایی به رهبری جراحان زیبایی طرف هستیم که هر روز به روش های مختلف در مورد مزایای عمل های زیبایی صحبت می کنند. آگهی های تبلیغاتی آنها شکل جدیدی به خود گرفته است، گاهی اوقات برای گروه هایی از زنان صمیمی در گروه های مجازی یا هر جایی که جمع می شوند پیام می فرستند، دست طلایی دکتر را ستایش می کنند و با ایجاد حس نیاز در مخاطب به این باور که آهسته آهسته نیاز به عمل زیبایی دارد، ناآگاه او را راضی می کند. این رویه ها گاهی اوقات صدمات جبران ناپذیری دارند.

بیشتر بخوانید  ساعت پخش مسابقات کشتی فرنگی امروز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

دروغ گفتن / طبیعی تناسب اندام به قیمت زندگی

مجسمه سازی و عوارض آن

ابدومینوپلاستی عملی است که این روزها در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و تبلیغات زیادی برای آن انجام می شود و می خواهند نشان دهند که با چند ساعت جراحی می توانید به اندامی که آرزویش را داشتید برسید و باید با رژیم خداحافظی کنید. ، ورزش و کاهش وزن در پشت صحنه این عمل یک سری عوارض نهفته است که مراجعین را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی گاهی منجر به مرگ می شود. در صحبت‌هایی که با زنانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، داشتم، بیشتر آنها در مورد نکروز و مرگ بافت پس از جراحی صحبت می‌کردند. از دیگر عوارض این عمل بزرگ می توان به خونریزی شدید بعد از عمل، عفونت در محل جراحی و انتقال آن به سایر اندام ها، تجمع آب در بافت ها، کند شدن روند بهبود و طولانی شدن دوره نقاهت، طولانی شدن روند بهبود زخم اشاره کرد.

ایران رتبه دوم جراحی زیبایی در منطقه را دارد

بابک نیکمرام، نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، سال گذشته با بیان اینکه کشورمان از نظر جراحی زیبایی رتبه دوم منطقه را دارد و بیشترین تعداد جراحان پلاستیک در خاورمیانه در ایران حضور دارند، گفت: این آمار حکایت از یک معضل اجتماعی و نوعی اعتماد به نفس پایین دارد و در مقابل، گواه رشد روزافزون صنعت زیبایی و درآمدزایی در ایران است.

دروغ گفتن / طبیعی تناسب اندام به قیمت زندگی

اختلال خود انکار

علیرضا شریفی یزدی; این روانشناس اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز گفت: یکی از مهم ترین عوامل گرایش شدید به اعمال زیبایی که در کشور ما بسیار رایج است، اعتماد به نفس پایین است. علت دیگر اختلالی است که به نام تغییر شکل بینی شناخته می شود. چنین افرادی به راحتی به جراحان زیبایی اعتماد می کنند تا از شر احساسات بدی که نسبت به خود دارند خلاص شوند.

بیشتر بخوانید  دانلود قسمت 49 جیران کیفیت عالی| دانلود قسمت چهل و نهم ۴۹ سریال جیران کامل

وی ادامه داد: موضوع بعدی بحث رسانه های تصویری است که با هدایت فیلم ها و سریال ها بر ویژگی های ظاهری بیننده بازیگران حاضر در این سریال ها و فیلم ها تاثیر می گذارد.

آثار مافیای پزشکی

شریفی یزدی تصریح کرد: دومین عامل صنعت زیباسازی است، جراحی زیبایی یکی از پردرآمدترین رشته های پزشکی است و از آنجایی که این صنعت در حال کسب درآمد است، تبلیغات زیادی نیز دارد. تبلیغات زیاد در این زمینه بر مردم تأثیر می گذارد و آنها را جذب می کند.

وی افزود: موضوع دیگری که مطرح می شود بحث گروه های مرجع است. هر انسانی گروه مرجع خود را دارد و گاهی بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و شخصیت های دیگر مرجع برخی افراد می شوند و این افراد از گروه مرجع خود تقلید می کنند. گروه های مرجع همیشه شیوه زندگی افراد را تعیین می کنند و افرادی که تقلید بیشتری دارند بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند.

این روانشناس اجتماعی گفت: امروزه با توجه به ضریب نفوذ روزافزون شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتال، وبلاگ نویسان فعال در فضای مجازی نیز بیش از پیش دیده می شوند و یکی از ویژگی های فضای دیجیتال نشان دادن فضای فانتزی به جای زندگی واقعی و ارائه فضای مجازی است. پست نهایی. بیننده

وی افزود: نقش گروه همسالان و پلک ها را نباید نادیده گرفت، زمانی که همه اطرافیان تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته اند، فرد را تشویق به انجام جراحی زیبایی می کنند یا گاهی اطرافیان مدام به فرد می گویند که چرا این عمل انجام شده است. تغییری در شما صورت می گیرد و این گونه موارد اثرات روانی دارد.

بیشتر بخوانید  در المپیک توکیو با جوانترین و پیرترین ورزشکاران دیدار کنید

نیاز به تمرکز بر توانایی های فردی

علیرضا شریفی یزدی اظهار داشت: اولویت راه حل افزایش اعتماد به نفس افراد و برخورداری افراد جامعه از اعتماد به نفس واقعی است. کسانی که از خود تلقی زشتی رنج می برند نیز به جای انجام عمل های بیشتر به متخصص مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنند. موضوع بعدی که در صلاحیت نهادهای ذیصلاح است تقویت نظارت بر کار جراحان پلاستیک است تا افراد را به راحتی زیر تیغ نکشند. راه حل دیگر افزایش سواد رسانه ای افراد جامعه است تا وبلاگ نویسان به راحتی تحت تاثیر قرار نگیرند.

وی در تشریح راه حل این مشکل گفت: تکنیک های افزایش اعتماد به نفس می تواند به افزایش رضایت افراد کمک کند، به عنوان مثال با تمرین مسئله دیدن فضایل خود و تاکید بر مثبت بودن. خانواده نیز نقش مهمی دارد و نباید نکات منفی افراد را نشان دهد و آنها را مقایسه و تحقیر کند. مقایسه نکردن خود با دیگران راه دیگری برای کمک به مردم است. بخشی از مشکل ریشه در کودکی دارد که افراد در چهره کودک تعریف می کنند و به این ترتیب ناخواسته از نظر ظاهری به کودک اشاره می کنند و اگر در عوض مهارت ها و توانایی های بیرونی او را تحسین کنیم، کودک در بزرگسالی کمتر با ظاهر شما دچار مشکل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید