تمیزترین مکان های دنیا برای سفر با شریک عاطفی خود!



به گزارش سلام نو، آیا دوست دارید مانند اکثر زوج ها ترکیبی از سفر گردشگری و غوطه وری فرهنگی داشته باشید؟ وقتی کاوش در مکان جدیدتان تمام شد، متوجه خواهید شد که اوقات خوبی را برای همدیگر یا دوستانی که در راه هستند سپری می کنید.

شریک جدید شما احساسات مشابهی را با شما تجربه خواهد کرد، به خصوص زمانی که رابطه شما پیشرفت می کند. هر چقدر هم که از همان غذا لذت می برید، در لحظات فیلم می خندید. تعطیلات و فعالیت های هیجان انگیز در کنار هم بخش مهمی از یک رابطه عاشقانه است که می تواند برای مدت طولانی ادامه یابد.

پالم اسپرینگز، کالیفرنیا

اقامت در هتلی را در نظر بگیرید که نیویورک تایمز آن را “بهترین هتل آمریکا” برای ماه عسل خود (که امیدوارید بسیار بیشتر از سال اول زندگی مشترک شما طول بکشد) در نظر بگیرید. پانسیون کوراکیا در بیش از 100 مایلی شرق لس آنجلس، در پالم اسپرینگز، استراحتگاهی به سبک مراکشی با خانه های تعطیلات و ویلاهایی است که شما را به پایتخت می برد. این واقعیت که آنها اجازه حضور کودکان را نمی دهند به این معنی است که شما نگران نباشید که نوزاد تازه متولد شده ای که گریه می کند با مشکلی که به تازگی وارد اتاق شما شده است، ناراحت شود.

پورتلند، اورگان

به جای گذراندن وقت در ساحل، سفر به یک شهر کوهستانی کوچک را در نظر بگیرید که در آن ممکن است در برخی از فعالیت های خارج از منزل شرکت کنید. این استراحتگاه پس از یکنواختی کار اداری و فست فود، ساعات خوشی پس از کار است. پورتلند ماجراهای پیاده روی در فضای باز، جشنواره های آشپزی، آشپزی غوطه ور، جشنواره های آشپزی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  نامه ای از سازمان غذا و دارو به بخش خصوصی که درخواست واردات واکسن کرونر را دارد

اسکاتسدیل، آریزونا

برای کسانی که به خاطر عکس های ماجراجویانه شگفت انگیزشان در شبکه های اجتماعی با نامزدشان سفر کرده اند، احتمالاً می خواهند اولین تعطیلات خود را با هم در کوهستان بگذرانند. اسکاتسدیل، آریزونا، با محیط های صخره ای و فعالیت های فراوان، مکانی ایده آل برای در نظر گرفتن یک مکان بالقوه برای تعطیلات است. اقامت در پکیج «هیجان جویان» را در نظر بگیرید که شامل صبحانه روزانه، بالن سواری، دوچرخه سواری و پیاده روی در کوه کملبک و همچنین دو عدد آب میوه برای هر نفر است. مهم نیست که کدام هتل را انتخاب کنید، مطمئن باشید که منظره خیره کننده ای خواهید داشت، به خصوص با توجه به ارتفاع استراحتگاه بالای صحرای سونوران. بعد از این بررسی، نظر شما چیست؟ در آبگرم محلی آنها که هم مجلل و هم آرام است، استراحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید