تمرین کنندگان جوان ووشو هرمزگانی بر سکوی سوم کشور ایستادند



به گزارش ایرنا ، روز پنجشنبه تیم پسران هرمزگانی شامل “مهران مهرانی” ، “محمد امین دریایی” ، “منصور دستافاکان” و “آرمین ملایی” به سرپرستی نجم الدین علیمرادی در این دوره از مسابقات بر روی سکوی ساندا حاضر شدند. و در بخش تالو ، “امیرحسین چارزه” ، “امیر حسین باقرزاده همایی” ، “رضا جعفری” و “بنیامین طنی” به سرپرستی ارسان صفا ، علیه رقبای خود جنگیدند.
منصور دستافکن در وزن منهای 56 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و مهران مهرانی با وجود همه شایستگی هایی که داشت نتوانست از سد حریف خود از مازندران بگذرد و از مدال برنز وزن منهای 48 کیلوگرم راضی بود.

امیرحسین چارزه ، تالوکار فنی و شایسته هرمزگانی نیز در قسمت چانگ تالوان در قسمت امتیازات چانگ مدال برنز گرفت.

ابوذر احمدی ، مدیر سازمان تیم های منتخب هرمزگان ، مسئولیت تیم ووشوی جوانان استان را بر عهده داشت و رضا فاطی مقدم ، مدیر روابط عمومی داخل ووشو هرمزگان ، نیز گزارشگر مسابقات بود.
علیرضا بهرمان ، رئیس هیئت ووشوی هرمزگان ، به عنوان سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان در بخش تالو ، مسئولیت نظارت فنی تالوکاران را در این مسابقات بر عهده داشت و نظارت فنی سانداکاران نیز عهده دار امیر اوجاگی ، سرمربی بود. از این بخش در بخش ملی.

مسابقات انتخابی تیم ولی و انتخابی المپیک جوانان با حضور 250 ورزشکار از کل استانهای کشور به مدت 2 روز در قسمت تالو و ساندا در سالن “امام علی” دانشگاه “یادگار امام” برگزار شد. آزاد »، شعبه ری تهران. نخست وزیر تمام شد.
مسابقات ووشو قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک جوانان قرار است در دسامبر سال جاری در چین برگزار شود و علیرضا بهرمان ، ووشوکار هرمزگانی ، تالوکاران را به این مهم و حساس هدایت می کند.

بیشتر بخوانید  نرخ رشد نقدینگی به ۲۶.۹ درصد کاهش یافت

دیدگاهتان را بنویسید