تمرکز دادستان تهران بر تدوین دستورالعمل های حقوقی و قضایی برای حمایت از دادرسی و رفع موانع



در چهارمین جلسه ستاد اجرا و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به رفع موانع عدالت در استان تهران ، دادستان تهران از دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی خواست که مجموعه ای از قوانین ، مقررات ، قانونی ، مقررات کیفری ، ثبتی ، مالیاتی و اتحادیه های صنفی. پشتیبانی حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی را ارائه می دهد.

به گزارش ایسنا ، براساس اعلامیه مطبوعاتی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، چهارمین جلسه ستاد اجرای و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به رفع موانع عدالت در تهران برگزار شد. توسط حشمتی مهزاب ، قاضی ارشد استان. اقتصاد مقاومت و گروهی از مقامات قضایی دادگستری تهران در ساختمان مرکزی دادگاه عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادستان و شورای انقلاب تهران با اشاره به وضعیت موجود کشور از نظر وضعیت اقتصادی ، کمبود دام و ظهور خشکسالی بر لزوم استفاده از ظرفیت و امکانات دادگستری برای کمک به ایجاد و از بین بردن موانع. اساس سیاست ها ، اهداف و وظایف ستاد اقتصاد مقاومتی ، رویکرد ما در حمایت از تولید و رفع موانع ، ورود به بحث پیشگیری قبل از طرح دادخواست است.

القاسی با بیان اینکه به دلیل ناآرامی های ارزی و قطع مکرر برق ، شاهد وقفه هایی در روند تولید و واحدهای صنعتی هستیم ، افزود: بر این اساس ، ما قوه قضاییه خواستار کمک های بیشتر در جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی هستیم. ظرفیت قانونی. “زیرا از نظر ما تعطیلی هر واحد تولیدی معادل تولید پرونده های بیشتر در دادگستری است.

بیشتر بخوانید  اکثر شهروندان انگلیس اقدام دولت برای حذف همه محدودیت ها را نادرست می دانند - اخبار اروپا - اخبار بین المللی تسنیم

دادستان تهران همچنین بر اهمیت رهنمودهای واحد حمایت حقوقی و قضایی برای رسیدگی و کمک در رفع موانع تأکید کرد و از دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومت در تهران خواست تا قوانین و مقررات قانونی ، کیفری ، ثبتی ، مالیاتی و اتحادیه های صنفی را استخراج کند. سازوکار اجرایی. سندی را برای حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی ارائه دهید.

رئیس کل دادگستری استان و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران نیز در این نشست گفت: دادگستری استان تهران فرصت های خوبی برای فعال سازی خواص صنعتی و حل مشکلات تولیدی و صنعتی و تلاش های لازم برای تسریع در امر قانونی دارد. پرونده های قضایی در دادگاه های بدوی و تجدیدنظر وجود دارد.

بر اساس این گزارش ، در چهارمین جلسه ستاد کل مقاومت عدالت عمومی تهران ، بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شرکتهای این شهرک صنعتی ، ارائه گزارش اداره تسویه حساب و ورشکستگی به شرکتهای تحت کنترل ، رسیدگی گزارش رئیس کارگروه حقوقی و قضایی وضعیت شرکت رنگ و رزین الوان در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه ، که امشب ، شنبه ، 17 ژوئیه 1400 ، خارج از ساعت کار و مطابق با دستورالعمل های بهداشت دادگاه مرکزی برگزار شد ؛ علاوه بر اعضای ستاد ، رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران و مدیر شرکت شهرهای صنعتی تهران به عنوان مهمان ، دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد موارد مختلف دستور کار ارائه دادند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید