تمدید مهلت ثبت نام دوره تحصیلات تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی



به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، آزمون کتبی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی صبح روز پنجشنبه 12 آگوست 1400 برگزار می شود و داوطلبانی که هنوز این کار را نکرده اند انجام این کار برای ثبت نام در آزمون می تواند از امروز ، شنبه ، فردا انجام شود. در ماه ژوئیه ، برای ثبت نام جدید درخواست دهید یا اطلاعات خود را از طریق وب سایت مرکز ارزیابی آموزش پزشکی ویرایش کنید.

افراد دارای دکترای تخصص یا تخصص در یکی از زمینه های آزمایشگاه پزشکی (ایمونولوژی پزشکی ، انگلی پزشکی ، باکتری شناسی پزشکی (میکروبیولوژی) ، بیوشیمی بالینی ، ژنتیک پزشکی ، قارچ شناسی پزشکی ، ویروس شناسی پزشکی و خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون) مجاز به ثبت نام هستند در این دعوت

تعداد س questionsالات آزمون کتبی 150 س questionsال است و آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه ، 12 آگوست 1400 برگزار می شود که بسته به شرایط ، آزمون کتبی می تواند الکترونیکی یا کاغذی باشد. آزمون مصاحبه بر اساس تجربه تخصصی و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات موارد ضبط شده در آزمون مصاحبه در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

فارغ التحصیلان خارج از کشور حق ثبت نام در این دعوت نامه را دارند اگر عنوان سند ارزیابی شده آنها مطابق با موقعیت های اعلام شده باشد یا کارت و شماره سیستم پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی داشته باشند. پذیرش در دوره آزمایشگاه تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی با سهم 67٪ و مصاحبه با سهم 33٪ خواهد بود.

بیشتر بخوانید  قدم در قلب مادری که توسط "گردان ها" زخمی شده است / دخترم هنوز به مکان های استراحت سفر نمی کند

دوره تخصصی آزمایشگاه در علوم آزمایشگاهی مطابق با اصلاحیه آیین نامه اجرای تبصره 2 ماده 4 قانون اصلاح برخی از مواد قانون مقررات پزشکی ، دارویی و غذایی مصوب اسلامی انجام می شود مجمع مشاوران در سال 1988 و توسط معاون وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید