تمدید مهلت ثبت نام دستگاه های کارتخوان در سامانه مالیاتی تا پایان بهمن ماه



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، بانک مرکزی با همکاری سازمان مالیاتی نسبت به ساماندهی دستگاه های کارتخوان بانکی یا درگاه های پرداخت الکترونیکی اقدام کند.

در این بین، با اقدامات سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی، کلیه افراد دارای ابزار پرداخت بانکی می توانند وارد درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی mi.tak.gov.ir فهرست کلیه کارتخوان های بانکی یا الکترونیکی شوند. پرداخت gatevais خودتان را ببینید و آنها را به فایل های مالیاتی قبلی پیوست کنید یا یک فایل مالیاتی جدید ارسال کنید.

از آنجایی که کلیه دستگاه های کارتخوان بانکی یا درگاه های پرداخت الکترونیکی که با پرونده مالیاتی مطابقت ندارند توسط بانک مرکزی غیرفعال می شود، دارندگان کارت تا پایان بهمن ماه فرصت دارند با درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهند. انجام دادن.

بر اساس این گزارش، بر اساس آخرین اعلام رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی، تا پایان روز گذشته 2 میلیون و 600 هزار دستگاه کارتخوان به درگاه ملی خدمات الکترونیک واگذار شده است که این تعداد در حال افزایش است.

وی همچنین به دارندگان کارت اطمینان داد که الزام به اتصال دستگاه های کارتخوان خود به پرونده های مالیاتی منحصراً به منظور انضباط و تنظیم تراکنش های مالی بنگاه ها و شرکت های اقتصادی است و موضوع درآمدهای مالیاتی نیست.

بیشتر بخوانید  میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران به ۵۲ درصد رسید -

دیدگاهتان را بنویسید