مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تمام اروپا زیر پوشش موشک های ماست

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مدیر مؤسسه مطبوعاتی کیهان گفت: شرق و غرب سیاسی با جغرافیا متفاوت است و شعار نه شرقی نه غربی به این معناست که ما به هیچ کشوری وابسته نیستیم. مقداری.

حسین شریعتمداری امشب در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاوران انقلاب اسلامی در استان همدان با بیان اینکه مسائل این روزها از منظر گستره، عمق و تکرار این وسعت بسیار گسترده و مشهود است، اظهار کرد: داستان ما از انقلاب شروع شد. به جلو.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی غبار غبار، بدعت و کینه توزی را زدود و اسلام ناب را همانگونه که بود عرضه کرد، تصریح کرد: با انقلاب اسلامی آنچه از اسلام به فراموشی سپرده شده بود بازگشت.

مدیرکل مؤسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه اسلام ناب محمدی ظالم بود گفت: اسلامی که ظالم نباشد اسلام نیست، اسلامی که وجود ظالم را در کنار فقرا بپذیرد اسلام نیست و اسمش به فرموده امام است. اسلام آمریکایی است.»

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که ما با اسلام آمریکایی در تعارض هستیم و تعارض ما با نظام سلطه جوهری است یعنی فطرت های ما با هم در تضاد است، تاکید کرد: ما با اسلام آمریکایی در تضاد هستیم و با نظام سلطه جوهری برخورد می کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: این درگیری زمانی خاتمه می یابد که یا از اسلام ناب محمدی در قدرت دست برداریم یا نظام سلطه از ماهیت استکباری خود بریده شود. از آنجایی که در افق مقابل ما چیزی ممکن نیست، بنابراین درگیری ادامه دارد، ممکن است چهره ایشان تغییر کند، ذات امام باقی است.

بیشتر بخوانید  یکبار برای همیشه طرز تهیه سیب زمینی با سس آلفردو رستورانی رو یاد بگیر! | اینو درست کنی همه ازت دستور تهیه‌اش رو میخوان! | طرز تهیه سیب زمینی با سس آلفردو + ویدئو

وی با اشاره به اینکه فردی که طعم فقر را نچشیده می تواند مسئولیت پذیر باشد و درد مردم را درک کند، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) هم بر ظالمان سخت گرفت نه مردم عادی.

مدیر مؤسسه مطبوعاتی کیهان با اشاره به اینکه دشمن از روز اول انقلاب به دلیل اینکه دقیقاً می داند چه اتفاقی افتاده، دشمنی را با کشور آغاز کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا می داند که چه اتفاقی افتاده است و تمام تلاش خود را برای مقابله با انقلاب انجام داد.

وی گفت: اسلام یک عقیده و جایگاه ایمان در انسان است. یکی دیگر از ویژگی های این انقلاب این است که مرز نمی شناسد. به دنیا صادر کردیم.

اگر برای امنیت کشور به سوریه نمی رفتیم، الان باید چکمه های داعش را واکس می زدیم.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه دشمن با این ویژگی ها دست از انقلاب برنخواهد داشت، گفت: آمریکایی ها 50 هزار مستشار نظامی در ایران داشتند و نخست وزیر، وزیر و نماینده تعیین کردند و بچه ها و امکانات ما را به محل جنگ یا آماده سازی فرستادند. با ما نداشتیم.

او می گوید وقتی برای دفاع از میهن خود به سوریه می رویم آنها و حامیانشان به ما چه می گویند؟! وی تاکید کرد: اگر مدافعان حرم برای امنیت کشور به سوریه نمی رفتند اکنون باید کفش های داعشی خود را واکس می زدیم.

مدیرکل مؤسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه شهید همدانی در مبارزه با داعش نقش بسیار پررنگی داشت، گفت: این افراد شناخته شده هستند اما گمنام هستند، بسیاری از مردم نمی دانند این بزرگان با مردم چه کرده اند. کشور.”

بیشتر بخوانید  حکایت پندآموز روایت شمس تبریزی وصاحب فاحشه خانه | دیدار شمس و دوجنسه +ویدئو

وی با بیان اینکه دشمن همه برگه های برد را به میدان برد و چیزی به دست نیاورد، ادامه داد: حرف آقایی که مدعی شد سایه جنگ را از کشور برداشتیم اشتباه بود، سایه جنگ را سپاه برداشت. بسیج و ارتش.

امروزه کل اروپا تحت پوشش موشک های دوربرد و نقطه به نقطه است

شریعماداری با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب حتی نمی دانستیم انبار مهمات ما کجاست و امروز تمام اروپا زیر پوشش موشک های دوربرد و نقطه به نقطه ما است، گفت: از آنها اسلحه نگیرید.

وی گفت: شرایط جدی است اما خطرناک نیست و قدم به قدم پیش می رویم. «اگر کسی بتواند افکار عمومی را کنترل کند، می تواند رفتار عمومی را به دست خود بگیرد.

مدیرکل مؤسسه مطبوعاتی کیهان در بخش دوم سخنان خود با تأکید بر اینکه شرق و غرب سیاسی با جغرافیای متفاوت است و شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای وابسته نبودن به کشور است، ادامه داد: نه شرق. نه غرب غرب که درست می‌گوید، پرده‌ای برای دروغ گفتن است.

1500 تحریم کشور توسط دشمن

وی با بیان اینکه مذاکرات برای رفع تحریم ها بود و هیچ تحریمی برداشته نشد، از اعمال 1500 تحریمی برای کشور گفت و گفت: فلانی بلایی سر کشور آورد و بعد کنار کشید در حالی که 150 هزار میلیارد بدهی داشت. تن «دولت امروز باقی است.

شریعتمداری خطاب به تجمع کنندگان با بیان اینکه مراقب باشند با تکرار سخنان دشمن، خیابان را برای نظام سلطه باز نکنند، گفت: کسانی که این کار را می کنند باید پاسخگو باشند. خودشان از خط اول انقلاب.» و اگر شکار شوند، علامت خودشان را دارند که شناسنامه دشمن دارد. خیلی مراقب باش.

بیشتر بخوانید  دستمزد نجومی مهناز افشار برای یک مسابقه

وی با بیان اینکه باید راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا را طی کنیم، افزود: در عصر عاشورا شیطان وقتی ندای استغاثه از امام حسین (ع) شنید، گیج شد که چه زمانی دچار مشکل شدم. کیک استغاثه، کربلا کشوری است به وسعت تمام دنیا و عاشورا عظمت روز دنیاست و امام فرزندان و یاران آخرالزمان را به دفاع از خود دعوت کرد تا امروز در عصر خمینی صدایش را شنیدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *