مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تمامی مسوولیت “نئوبانک فردا” با بانک ایران زمین است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ اینالویی با اشاره به تفاوت نئوبانک فردا با سایر نئوبانک های کشور گفت: ما نمی خواهیم فقط اینترنت یا موبایل بانک باشیم و می خواهیم خدماتی ترکیبی به مشتریان ارائه دهیم. هدف ما ارائه خدمات سفارشی و شخصی سازی شده برای کاربران در صنایع مختلف است و اینکه شرکت های وب به عنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت ارتباطات برای ایجاد بانک های غیربانکی آمده اند، گویای مزیت رقابتی «فرده» است.

مزیت های رقابتی و خدمات ویژه نئوبانکا به زودی و به مرور در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

معاون فناوری اطلاعات بانک زمین افزود: در کشور ما قوانین و مقررات نئوبانک ها به طور کامل تعریف نشده است و بر این اساس با داشتن اقدامات مدیریتی این بانک تمامی مسئولیت ها را بر عهده گرفته ایم. غیر بانکی.” -بانک.”

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به زودی شاهد خواهیم بود که نئوبانک فردا با شخصی سازی خدمات مشترکین در حوزه ارتباطات و در عمل هوشمندانه، پیشنهادات مدیریت مالی ارائه خواهد کرد که در آینده ای نه چندان دور باید شاهد آن در نئوبانکا باشیم. “، سعید اینالویی.

فردا برای کاربران نئو بانک تخفیف ویژه اینترنتی در نظر می گیریم

مدیرعامل نئوبانک فردا از ارائه 12 خدمت بانکی در این اپلیکیشن خبر داد و گفت: تمامی خدمات ارائه شده تاکنون توسط بانک های دیجیتال (از قبیل کارت به کارت، شارژ خرید، پرداخت قبض، افتتاح حساب آنلاین و …) به علاوه به خرید اینترنتی مستقیما از طریق این غیر بانکی انجام می شود. علاوه بر این، این خدمات 100 مورد افزایش می یابد. بیمه نئو (خدمات بیمه زمین) و خدمات LandTake بخشی از این خدمات ویژه هستند.

بیشتر بخوانید  مدل موفق واگذاری، مالکیت با دولت، حکومت با مردم

رجایی پور همچنین اعلام کرد که مشتریان غیربانکی فردا می توانند به خرید اینترنت «های هاب» خود به قیمت سال گذشته ادامه دهند.

مدیرعامل نئوبانک فردا در ادامه توضیح داد: مطمئناً هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده در طول سال‌های فعالیت «بانک وب» و «ایران زمین» قطعاً به خدمات بهتر در این غیربانک کمک خواهد کرد. تجربه چند سال اخیر در زمینه اپراتورها و خدماتی که در این زمینه ارائه می دهیم ما را بر آن داشته تا آمار دقیق و مجموعه ای از رفتارهای مشتریان را بدست آوریم و خدمات ویژه ای داشته باشیم که بتوانیم به عنوان اپراتور در کنار بانک به مشتریان ارائه دهیم. .

رجایی پور همچنین با بیان اینکه نئوبانک فردا در حوزه اعتباری و لندتک فعالیت می کند، گفت: تلاش می کنیم تا فردا بتوانیم تمامی فعالان حوزه لندتک در ایران و نئوبانک فردا را دور هم جمع کنیم و بتوانیم به داده ها و نتایج تکیه کنیم. “با کار در زمینه اعطای وام و خرید وام، به یقین می توانم بگویم که به زودی خبرهای خوبی را فردا از نئوبانکا در این زمینه خواهید شنید.

“فردا” خریدار مناسب می خواهد

امین رضا ریاضتی، مدیرعامل آرمان وفاداری آریا با برند «آوا» شعبه دیجیتال بانک ایران زمین نیز درباره زمان افتتاح بانک فردا توضیح داد: مجموعه «وب» و «بانک ایران زمین» ایجاد شد تا بتوانیم حل کنیم. تمام مشکلات در مرحله آزمایشی است و اکنون مطمئن هستیم که بستر خوبی را برای کاربران در این مرحله آماده کرده ایم.

رجازتی همچنین تاکید کرد: فردا قصد آمار و نمایش نمودارها را ندارد و حتی اگر با کاربران محدودتر کار کند، تمرکز خود را بر ارائه خدمات کامل، اما به مشتری واقعی گذاشته است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه | فال تاروت 21 آذر

وی گفت: ملاک توسعه برای ما تعداد کاربران و میلیون ها دانلود اپلیکیشن نیست. ترجیح می دهیم عجولانه بازیگر اول و دوم این عرصه نباشیم بلکه مفهوم واقعی نئوبانکا را آرام آرام و مدام به مخاطب ایرانی منتقل کنیم. در واقع بانک ایران زمین و هایوب با کمک باشگاه مشتریان می خواهند سود و فروش خود را افزایش دهند و البته این موضوع به نفع کاربران نیز بوده و منافع متقابلی را برای مشتریان فراهم می کند.

مدیرعامل آوا افزود: در حال حاضر طبق برنامه ریزی ها و قرارداد با شریک تجاری ما، بانک هوشمند فردا و با حداقل دو گروه دیگر فعال در حوزه های مختلف، دو غیربانکی جدید ایجاد می شود. به زودی تا پایان سال کشف خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *