تماس تصویری مجیدی با مدافع مصدوم استقلال / عکس


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال شب گذشته با پنالتی از سد پرسپولیس گذشت. آبی ها برای دومین سال پیاپی رقبا را در مسابقات جام حذفی شکست دادند و به دور بعد راه یافتند. آسیب دیدگی و پارگی تاندون های عارف گلامی خبر تلخی بود که باعث بدتر شدن آبی ها شد.

در صحنه ای که در اولین دقایق نیمه دوم رخ داد ، گلامی در نبرد برای گرفتن توپ با امید آلیشیا به زمین افتاد و از درد به سمت خود برگشت. در چند ثانیه اول مشخص بود که غلامی از ناحیه آسیب دیدگی جدی دیده است و پس از پایان بازی گزارش شد که کراس بازیکن شکسته است ، بنابراین در این فصل و همچنین نیمه اول فصل لیگ بعدی ، برای این بازیکن گم شده در نظر گرفته خواهد شد.

اما آبی ها امروز پس از پیروزی در دربی تهران جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. در ابتدای تمرین ، فرهاد مجیدی از تلاش شاگردانش برای شکست دادن پرسپولیس تشکر کرد و از آنها خواست در مورد مسابقات باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی فکر کنند.

در حاشیه تمرین امروز استقلال ، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با عارف غلامی ، مدافع مصدوم این تیم صحبت کرد و برای او آرزوی بهبودی کرد. وی به دانش آموز خود اطمینان داد که می تواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد و با قدرت برگردد.

در این جلسه تمرینی بازیکنانی که مقابل پرسپولیس بازی کردند بهبود یافتند و سایر بازیکنان زیر نظر فرهاد مجیدی در تیم نیمه زمین فوتبال بازی کردند.

بیشتر بخوانید  روسیه: اتهامات غربی‌ها علیه ایران هیچ پایه و اساسی ندارد- اخبار دیپلماسی ایران - اخبار بین الملل تسنیم

تماس تصویری مجیدی با مدافع مصدوم استقلال / عکس

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید