تل آویو نگران موشک های حزب الله است. افسران برجسته یک واحد نظامی جدید تشکیل دادند


به گزارش گروه بین الملل فارس ، منابع خبری رژیم صهیونیستی درباره اقدامات جدید رژیم برای “مقابله” با جنبش حزب الله لبنان گزارش.

وب سایت والا اعلام کرد ، ارتش صهیونیستی روند جذب نیروها را برای تشکیل یک واحد نظامی به نام رافایم هفته آینده آغاز می کند.

خبرگزاری فلسطین «تنهابه نقل از پایگاه ، “این واحد مخفی است و هدف آن مقابله با نیروهای حزب الله از طریق زمینی ، شناسایی و عملیات هوایی است.”

به گفته پایگاه ، این واحد تحت فرماندهی یک سرهنگ (ع) است و در سال 2019 ، طبق نظرات آویو کهاوی ، رئیس ستاد مشترک رژیم ، این واحد تأسیس شد.

هدف صهیونیستها از تشکیل چنین واحدی “افزایش ظرفیت جنگهای مخفی” است. منابع صهیونیستی می گویند تعداد زیادی از “سربازان و افسران برجسته و حرفه ای” تاکنون برای این بخش انتخاب شده اند.

امیر بوهابوت ، تحلیلگر نظامی صهیونیست همچنین گفت که افسران در واحدهای دیگر رنجر کار کرده اند و “برای سرعت بخشیدن به تلاش ها برای افزایش توانایی های فنی این واحد” انتخاب شده اند.

بهابوت ، یکی از نزدیکان سرویس های امنیتی اسرائیل ، تأکید کرد که فرد خارجی در طول جنگ ماموریت های زیادی را برای “شناسایی دشمن” انجام می دهد.

وی گفت که روش کار این واحد فشار آوردن به نیروهای حزب الله در شرایط سخت میدانی در عمق خاک لبنان است.
منابع امنیتی برتر رژیم صهیونیستی نیز اذعان دارند که “بدترین سناریو برای مردم اسرائیل شلیک روزانه بیش از هزار موشک در این کشور است. [فلسطین اشغالی] E “.

بیشتر بخوانید  تامین بیش از 57 هزار میلیارد ریال منابع مالیاتی جهت واریز به حساب صندوق ملی مسکن در 6 ماهه نخست سال جاری

منابع همچنین می گویند: “اگر شاخه نظامی حزب الله چراغ سبز بدست آورد ، آنها حملات موشکی گسترده ای را نه تنها در خط مقدم بلکه در اعماق اسرائیل (فلسطین اشغالی) نیز انجام خواهند داد.”

آویگدور لیبرمن ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز اخیراً اذعان کرده است که حزب الله به ارتش تبدیل شده است و بسیاری از اعضای ناتو سلاح های حزب الله را ندارند.

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید