مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تلویزیون شرط پخش سریال افکامی را گذاشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در خصوص وضعیت پخش سریال «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی مبنی بر اینکه تا زمان تحویل کل سریال نمی توانیم زمان پخش آن را اعلام کنیم. برای پخش آن

سریال «رعد و برق» به تازگی به سریالی پرحاشیه تبدیل شده است و نظرات مختلفی از سوی بهروز افکامی و مسئولان صدا و سیما مطرح شده است.

«رعد و برق» در ماه رمضان امسال در حالی از کنداکتور سیما حذف شد که تنها در یک قسمت پخش شد و دو بار برای پخش قسمت دوم به چالش کشیده شد. پس از این زمان پخش این سریال مشخص نشد اما بهروز افخمی چندی پیش درباره وضعیت سریالش گفته بود به دلیل کار نکردن سیستم فنی این شبکه از شبکه پنج پخش نمی شود. تا امروز.

در پی اظهارات افکامی، روابط عمومی شبکه پنج نیز در اطلاعیه ای به وعده های این کارگردان سینما و تلویزیون اشاره کرد و در بخشی از آن اعلام کرد: متأسفانه این وعده هم شکسته شد زیرا گروه همچنان در آذرماه مشغول فیلمبرداری بود!

حالا مجید خادم زاده سرپرست گروه فیلم و سریال پنج سیمه درباره وضعیت بهروز افکامی و اینکه بالاخره از این شبکه پخش می شود یا خیر، گفت: همانطور که می دانید آقای افکامی قول داده بود که این کار را کرد. به تعهدات خود عمل نکرد و طبق قراردادی که وجود داشت، کار را تحویل نداد.

وی ادامه داد: قرار بین ما این بود که هر سه روز یک بار قطعه را به ما تحویل دهیم و در نهایت ظرف سه هفته بعد از آن کار اولیه با اصلاح نور و رنگ به شبکه تحویل داده شود که در پشت سر است. قول داد.” اما قرارداد جدید سیمافیلم و آقای افکامی برای اصلاح رنگ و نور و تحویل کار است. تاکنون 10 قسمت تحویل داده شده است و منتظر تحویل بقیه هستیم.

بیشتر بخوانید  آیا ارائه کارت ملی برای خرید یورو الزامی است؟

خادم زاده در خصوص اظهارنظر قبلی افکامی مبنی بر پایین بودن کیفیت سیستم فنی شبکه نیز با یادآوری صحت این روایت اظهار داشت: انتظارات ما از آقای افکامی بسیار بیشتر بود.

وی در پایان درباره زمان پخش نهایی این سریال گفت: تا زمانی که آقای افکامی همه چیز را تحویل ندهد و رنگ و نور را اصلاح نکند، زمان آن را نمی توان تعیین کرد. حتی ممکن است این مجموعه نیاز به طراحی مجدد داشته باشد، اما در نهایت تا تحویل کل مجموعه نمی توانیم زمان کنداکتور را اعلام کنیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *