تلفن اتفاقات آب و فاضلاب



شماره تلفن اتفاقات آب و فاضلاب چند است ؟


«در صورت موجه با حوادث آب و فاضلاب می توانید با شماره 122 تماس بگیرید»


چه زمانی می توان با اتفاقات آب (122) تماس گرفت ؟


این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مربوط به حوادث آب شهروندان محترم می باشد. شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب، با سامانه 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب را مطلع نمایند.


اتفاقات آب


وظایف سامانه تلفنی حوادث آب (122) چیست ؟


1.رسیدگی به حوادث شبکه، آبرسانی و فاضلاب ( بهره برداری )


  1. دریافت جزییات مورد حادثه توسط اپراتور از مشترک

  2. توزیع مکانیزه کار به پست های امداد، آبرسانی و فاضلاب

  3. پیگیری کار تا رسیدن به نتیجه نهایی توسط اطلاعات سیستم

  4. هماهنگی به منظور ارسال تانکر آب در مواقع ضروری

  5. تماس با مشترک به منظور حصول اطمینان از رضایتمندی مشترک


2. رسیدگی به شکایات مرتبط به امور مشترکان


  1. دریافت اطلاعات مربوط به شکایات مشترک

  2. ارجاع مکانیزه شکایات به سیستم مکانیزه امور مشترکان مناطق

  3. راهنمایی مشترک توسط سیستم مکانیزه AS۴۰۰ در صورت لزوم

  4. پیگیری کار تا رسیدن به نتیجه نهایی توسط اطلاعات سیستم

  5. تماس با مشترک به منظور حصول اطمینان از رضایتمندی مشترک


3. رسیدگی به شکایات مرتبط با کیفیت آب


  1. راهنمایی مشترک توسط کارشناسان پاسخگو و در صورت لزوم با کارشناسان مربوطه

  2. دریافت اطلاعات مربوط به نوع آلودگی از مشترک

  3. درج تمامی جزییات در سیستم مکانیزه

  4. ارسال اطلاعات به امور آزمایشگاه به صورت آنلاین

  5. پیگیری تا رسیدن به نتیجه نهایی توسط کارشناس

  6. تماس با مشترک به منظور حصول اطمینان از رضایتمندی مشترک


4. اطلاع رسانی به مشترکان در زمینه آب قطعی های از پیش تعیین شده


  1. دریافت اطلاعات لازم از مناطق و روابط عمومی ها

  2. انعکاس قطع آب توسط اپراتور به مشترکان


5. تهیه و ارائه گزارش مدیریتی به صورت کاملا مکانیزه و آنلاین


  1. ارسال گزارش به مدیرعامل، معاونت های مربوطه و مدیران مناطق

  2. ارسال گزارش های مربوطه به سازمان های دیگر از جمله فاضلاب، شهرداری، کنترل کیفیت شهری و …


6. پیگیری ویژه حوادث توسط اکیپ مرکز و ارائه گزارش به مدیرعامل


نظارت بر حسن انجام کارگروههای اجرایی مرتبط


7. برقراری ارتباط با سایر سازمان ها و مراکز پاسخگویی


separator line



سامانه 122 چه امکاناتی دارد ؟


سامانه 122 فقط برای خرابی و حوادث آب نیست بلکه یک سامانه جامع است که در ادامه مطلب توضیحات کامل درباره این موارد بیان شده است.


نرم افزار تلفن گویا به منظور دستیابی تلفنی مراجعین به اطلاعات خاص و یا برقراری ارتباط مستقیم میان مرکز اطلاع رسانی و سامانه ۱۲۲ و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده است. با این امکان، ۱۲۲ می تواند بدون هیچگونه محدودیتی، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارائه توسط مرکز را (ضمن طبقه بندی) بصورت گویا و شبانه روزی در اختیار مراجعان تلفنی خود قرار دهد.


شهروندان در تماس با شماره ۱۲۲ با گره های زیر مواجه می شوند:


کلید شماره ۱: اعلام حادثه و ارتباط با کارشناسان


کلید شماره ۲: پیگیری حوادث اعلام شده:


  1. حادثه آب

  2. حادثه فاضلاب

  3. امورمشترکین


کلید شماره ۳: امور مشترکین که شامل موارد زیر است:


  1. پرداخت قبوض

  2. ورود به سیستم اعلام بدهی

  3. اعلام ارقام کنتور توسط مشترک

  4. ارتباط با کارشناسان امورمشترکین


کلید شماره ۴: اطلاعیه های شرکت در خصوص قطع آب یا افت فشار


کلید شماره ۵: ضبط پیام و پیگیری پیام


  1. طرح موضوع جدید

  2. پیگیری پیام قبلی


شماره تلفن 1522 برای پرداخت قبض آب شهری


مشترکین می توانند از طریق سامانه تلفن گویا با شماره ۱۵۲۲ ضمن وارد نمودن شناسه قبض اشتراک خود ازوضعیت بدهی خود اطلاع پیدا کرده و در صورت داشتن هریک ازکارت های عضو شتاب و رمز اینترنتی از طریق همین سامانه نسبت به پرداخت قبض اقدام نمایند.


از قابلیت های دیگر این سامانه امکان ثبت شماره های تماس (تلفن همراه ، تلفن ثابت) و ثبت شماره کنتور می باشد.این سامانه جهت پرداخت قبوض آب و فاضلاب شهری می باشد.


شماره تلفن 1523 برای پرداخت قبض آب شهری


این سامانه مانند سامانه 1522 است و جهت پرداخت قبوض آب و فاضلاب روستایی می باشد.


separator line


بیشتر بخوانید:


اتفاقات گاز | هنگام خرابی و حوادث گاز با چه شماره ای تماس بگیریم


بیشتر بخوانید  هر آنچه که در مورد بیماری آسپرژیلوز در پرندگان باید بدانید!!

دیدگاهتان را بنویسید