تلاش های خوبی برای مردم سیستان و بلوچستان انجام می شود



سرلشکر امیر موسوی گفت: ارتش که در برابر دشمن محکم و قدرتمند ایستاده است ، تحمل دیدن گریه دختری را ندارد و بلافاصله برای نجات می شتابد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از ارتش ، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سرلشکر امیر سید عبدالرحیم موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان گروه مهندسی 411 پیامبر اکرم ارتش در بروجرد: خانواده ارتش همراه وی در این جایزه شرکت کردند ، آنها واقعاً شایسته بهترین ها هستند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش از ارزشها و خصوصیات خوب و والایی برخوردار است که قابل بیان است و یکی از آنها حضور به موقع در صحنه جنایت است. وی هنگامی که قصد مقابله با رژیم و حمله به دشمن را داشت در آنجا حضور داشت و یکی از این صحنه ها فعالیت زیاد پرسنل ارتش و خانواده های آنها در انتخابات ریاست جمهوری بود که نزدیک به 78٪ در این رویداد ارزشمند شرکت داشتند.

سرلشکر امیر موسوی ارتش را نمونه ای درخشان از اشداعلی الکافر و رحمه بینهام می داند و می گوید: ارتشی که در برابر دشمن محکم و قدرتمند ایستاده است ، نمی تواند صبر کند تا گریه دختری را ببیند و بلافاصله امروز به نجات می شتاب ، خدا را شکر با برنامه ریزی و تلاش فرماندهان و سربازان ارتش ، تلاش های خوبی برای مقابله با مشکلات مردم سیستان و بلوچستان انجام می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  واکنش سخنگوی دولت به سرکوب اعتراضات در انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید