به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، محمد جواد مرادیان با بیان این مطلب گفت: شب گذشته پس از وقفه در زیرساخت های ارتباط از راه دور استان ، ارتباط مشتری با مرکز پاسخ 115 مختل شد.
وی با اشاره به پیش بینی های مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاهی در این زمینه ، افزود: در این راستا با آگاهی از وقوع این اختلال ، هماهنگی های لازم با مراکز پیام 110 ، 125 و 112 برای اتصال به مشتریان از طریق سیستم های حافظه. “مأموریت های اضطراری از طریق این مراکز دریافت و انجام شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و حوادث دانشگاهی ادامه داد: همزمان هماهنگی های لازم با سرویس ارتباطات راه دور برای انتقال تماس های 115 به مرکز پشتیبانی و همچنین خطوط تلفن همراه از قبل برنامه ریزی شده و سرانجام برای ایجاد 115 خط با انتقال. این امر در خطوط تلفن همراه اضطراری امکان پذیر شد.
مرادیان گفت: اطمینان از ثبات وضعیت جدید و عدم ایجاد مزاحمت برای مشتریان ، با تماس فوری اضطراری ، حضور کلیه اعضای تیم مدیریت فوریت های پزشکی استان فارس و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، اداره کل مدیریت بحران ها ، مخابرات ، فرماندهی انتظامی استان ، آتش نشانی شیراز و جمعیت هلال احمر فارس تا صبح شنبه ادامه داشت.
وی ضمن تشکر از همه سازمانهای همکار و پشتیبانی و مردم استان یادآور شد: با توجه به ارتباط تلفنی و رادیویی سازمان های امدادی و پلیس در شرایطی که هموطنان می توانند با هر یک از سامانه های کمک سه رقمی از جمله 115 تماس بگیرند. ، 110 اگر 125 ندارند ، می توانند با شماره های کمک سه رقمی دیگر تماس بگیرند.
انتهای پیام / n