تلاش برای استفاده از کلینیک های سرپایی و استفاده از RamedSavier



استاندار تهران پیشنهادی را برای استفاده از کلینیک های سرپایی کرونا و همچنین استفاده از RamedSavier از طریق تهیه آن توسط شرکت های بیمه یا دولت ، به کالج کرونا اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا ، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه ستاد مرکزی کرونا در استان تهران در جمع خبرنگاران درباره تصویب این جلسه توضیح داد: “در حال حاضر شاهد افزایش سرپایی ، بستری و مرگ و میر در استان تهران هستیم. “بنابراین باید تصمیماتی اتخاذ شود تا اقدامات م toثر برای مدیریت این بیماری اتخاذ شود.

وی افزود: فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مهمترین گام در جهت پوشش کامل واکسیناسیون است که بسیار مثر است. در این راستا ، دستگاه هایی مانند فرودگاه ها و مسافران حومه در این زمینه کمتر مورد توجه قرار می گیرند که از مدیران آنها خواسته می شود مطابقت با پروتکل ها و فاصله اجتماعی را توجیه کنند.

وی ادامه داد: اد: اثر بخشی کلینیک های سرپایی و تزریقات RamedSavier به دلیل مشکلات مالی مدتی است به حالت تعلیق درآمده است ، بنابراین در جلسه امروز دو پیشنهاد ارائه شد که به اردوگاه کنترل ویروس کرونا ارسال می شود. یکی این بود که شرکت های بیمه در اسرع وقت قیمت RemedSiver را به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت کنند یا وزارت بهداشت و دولت آن را پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: مصوبه امروز ارائه اطلاعات مربوط به گروه های سنی واکسیناسیون به دانشگاه های علوم پزشکی است تا بتوانند واکسن را برنامه ریزی و تزریق کنند.

بیشتر بخوانید  خبر مهم زمان اجرای طرح رتبه بندی فرهنگی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید