تلاشهای شبانه روزی و ساده زندگی ؛ دو ستون مدیران انقلابی


به گزارش خبرگزاری فارس کامفیروز حجت الاسلام محمد تقی زاده ، ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) با اشاره به دو دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس و اعضای قوه قضاییه به محور بحث و گفتگوها در این دو جلسه اشاره كردند: سوالی كه رهبر معظم انقلاب در این دو جلسه تأكید كردند و از كارمندان نظام پرسیدند باید در بین مردم و متن جامعه.

وی ادامه داد: آنچه اکنون در جامعه ما مورد نیاز است و مردم ما را از کارمندان خود ، رهبری محلی ، حضور در بین مردم و دوستی با اعضای جامعه انتظار دارند.

امام جمعه کامفیروز گفت: البته ، این مسئله ریشه های روایی نیز دارد ، جایی که من صادق (ANP) به موعلی بن هنیس گفتم ، در دولت ما ، مقامات آل البیت برنامه های شبانه مردم را تنظیم می کنند و برای جامعه و روزها برنامه ریزی می کنند ، توسط با حضور در متن و تحقیقات میدانی مردم ، آنها وارد کار می شوند.

حجت الاسلام تقی زاده تأکید کرد: انتظارات ما از دولت آینده این است که هم مطابق با مطالبات رهبر معظم انقلاب و هم برای اجرای دستورات اسلامی ، نزدیکی خود را به متن جامعه حفظ کرده و مشکلات حاکمیت را حل کند. “انجام دادن.

وی با اشاره به قطع برنامه ریزی نشده و تخریب برق اظهار داشت: متاسفانه امسال و به ویژه در روزهای اخیر شاهد قطع شدن برنامه ریزی نشده و طولانی مدت برق هستیم که در نتیجه آن مردم از گرما ناامید شده و در بیشتر جنبه ها به خواب می روند جامعه “بودن.

بیشتر بخوانید  کولاک در راه ایران | وضعیت بارش شدید در آینده

امام جمعه کامفیروز افزود: طبق آمار منتشر شده ، فاصله مصرف برق تا تولید آن 11000 مگاوات است ، به این معنی که اکنون برای حل مشکل قطعی برق باید 11 نیروگاه بوشهر را به چرخه تولید اضافه کنیم ؛ ” عملاً غیرممکن است! اما چرا تولید برق ما تا این حد از مصرف دور است؟

وی افزود: در این زمینه دلایل مختلفی را ذکر می کنند که یکی از آنها عدم اجرای تعهدات دولت فعلی است.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: دولت فعلی تنها نیمی از تعهدات خود را در رابطه با تولید برق انجام داده است كه اگر همه كارها را می كرد الان با این مشكلات روبرو نخواهیم شد.

امام جمعه کامفیروز گفت: ما از مسئولان می خواهیم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات برق و آب اقدام کنند و باعث نارضایتی بیشتر نشوند.

وی ضمن تأکید بر صرفه جویی در هزینه های منزل و محل کار ، خاطرنشان کرد: البته از مردم عزیز نیز می خواهم که هرچه بیشتر در مصرف برق صرفه جویی کنند تا همه ما دست در دست این مشکل را برطرف کنیم.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید