تقویت روحیه جهادی راه حل حل مسئله – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر سردار اشتری ، فرمانده ناجا ، در مراسم افتتاحیه “کتاب سلام وی طبق این دستور گفت: “خاطرات هشت سال حفاظت مقدس برای فرماندهان ناجا.” مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مانند شهدا است و تأثیر حفظ یاد دوران دفاع مقدس همان زمان است.

فرمانده ناجا افزود: دوران دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس دوران ارزشمندی است ، هر کجا که باشیم به اندازه دوران مقاومت موفق خواهیم بود و پس از دفاع مقدس در صورت پیروزی ، این است که به زندگی شهدا نگاه کنیم. “

وی گفت: امروز جوانانی در حوزه دفاعی هستند که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند اما به احترام شهدا هزاران کیلومتر مسافت را طی می کنند تا در مواقع لزوم از حرم دفاع کنند.

اشتری گفت: در زمینه های علمی ، دانشمندانی که در بحث هسته ای ، مشکل دارو ، صنعت واکسن داریم ، با افرادی که در دفاع مقدس رها شده اند یا به آن علاقه مند هستند ، به این موفقیت دست یافته اند.

فرمانده ناجا گفت: “بنابراین اگر می خواهیم در برابر آمریکا و استکبار موفق شویم ، باید روحیه جهاد را حفظ کنیم.”

وی گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی چاره ای جز تقویت فرهنگ مقاومت و جهاد دفاع مقدس نخواهیم داشت.

سردار اشتری گفت: قبل از ادغام نیروی انتظامی که سه سازمان اصلی قبل و در طول و بعد از دفاع مقدس بود ، آنها نقش موثری در بحران های شرق و غرب کشور پس از انقلاب داشتند ، ما افتخار می کنیم از پنج هزار شهید پس از دفاع مقدس. ، 28000 جانباز و بیش از دو هزار شهید آزاد و هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید  گرما در اهواز و دمای پایین در بعضی از مناطق نیمه شمالی / گرد و غبار و وزش باد شدید در چندین استان

فرمانده ناجا گفت: نقش نیروی پلیس در برقراری امنیت در دوران دفاع جهانی مهم است. در حال حاضر ، هرجا عدم اطمینان وجود دارد ، نیروی پلیس حضور دارد.

وی گفت: “به نظر می رسد ناجا در حوادث دفاعی سرکوب شده است ، او همچنان شهید است ، زیرا شهامت ناجا در حال حاضر نادیده گرفته می شود.”

سردار اشعری افزود: همانطور که در عملیات های مختلف مجاهدانی داشتیم که دفاع می کردند ، اکنون افرادی که حافظ جان ، مال و ناموس مردم هستند خدمت می کنند و باید شجاعت آنها را پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید