تقویت آذربایجان غربی از نظر نیروی کار و امکانات از نشت ارز جلوگیری می کند – اخبار از آذربایجان غربی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سلاح، ناصر عتباتی امروز در نشست هم اندیشی برنامه مشترک استراتژیک و منابع انسانی قوه قضائیه در زمینه جذب و ارزیابی قضات دادگستری استان که به همت ویدئو با حضور معاونین استراتژیک و منابع انسانی دادگستری برگزار شد ، مقامات باید دید واقع بینانه ای را بر اساس عملکرد واقعی دادگستری ، عدالت ، پیگیری دقیق و با کیفیت پرونده ها ، در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در این حالت با اشرافیت به این موضوع و شرایط هر استان مانند آذربایجان غربی که 900 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد مرزهای ویژه ای با چندین مسیر برای ورود مردم و کالا وجود دارد امنیت و آنها باید قاچاق کالاهای خاص را پایه گذاری کرده و ترتیبات و امکانات ویژه ای را برای آن استان در نظر بگیرند.

اتباتی افزود: در حال حاضر همكاران در دادگستری از زیر بار سنگین و كار طاقت فرسای دادگستری از كمبود نیرو رنج می برند ، بنابراین ما باید یك ایده اساسی درباره این استان و استان های مشابه داشته باشیم.

رئیس قاضی آذربایجان غربی گفت: اگر آذربایجان غربی از نظر نیروی کار و امکانات تقویت شود ، خروجی و نتیجه این تقویت شامل استان های مرکزی و شمالی است که مقصد کالای قاچاق هستند و همچنین تأثیر مثبت در مورد جلوگیری از نشت ارز و طلا و ورود و خروج غیر مجاز. “مردم در این استان حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: به دلیل کمبود دستگاه قضایی در استان باید مجوز دوره کارآموزی توسط معاون منابع انسانی دادگستری برای استان آذربایجان غربی صادر شود تا این کمبود تا حدودی برطرف شود.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون کرونر در اوین

انتهای پیام / 7548 / ت

دیدگاهتان را بنویسید