مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تقدیر رئیس جمهور از حمایت بانک سپه در پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



صبح امروز (یکم دی ماه) در سفر استانی آیت الله رئیسی و اعضای هیئت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی، مدیرعامل این شرکت آغاز شد. مدیر کل. بانک سپه.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در دومین سفر استانی خود به یزد دستور اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس به استان های مرکزی کشور را صادر کرد.

رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی از حمایت بانک سپه از پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به استان های مرکزی و سایر طرح های ملی، صنعتی و راهبردی کشور تقدیر و تشکر کرد.

عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی خلیج فارس برای انتقال 200 میلیون مترمکعب آب شیرین شده از خلیج فارس به استان های مرکزی در مسیری به طول 730 کیلومتر طراحی شده است.

با اجرای طرح آب شیرین کن و انتقال آب خلیج فارس، بخشی از جمعیت استان های هرمزگان، کرمان و یزد، آب شرب و آب مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در این استان ها مانند چادرملو، گل گهر و مس سرهشمه را تامین می کنند. .

تامین آب صنعتی و شرب استان های هدف، ایجاد تحول اقتصادی و صنعتی در استان های مرکزی، تامین آب آشامیدنی پایدار در شهرها و روستاهای استان مرکزی و جلوگیری از مهاجرت، ایجاد مشاغل جدید، محرومیت زدایی و توسعه متوازن از اهداف تعیین شده است. اجرای این خط انتقال

بیشتر بخوانید  خاخام مدال فرووی را نمادی از سخت کوشی می دانست

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *