تقدیر از عملکرد بانک مسکن در نشست کمیسیون عمران مجلس



جلسه کمیسیون ساخت و ساز شورای اسلامی عصر دیروز (سه شنبه 20 مردادماه) با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد محمدی برگزار شد. رضا رضایی رئیس کمیته سازندگی مجلس و سایر نمایندگان این کمیسیون و مدیران بازرگانی.

محمود شایان مدیر کل بانک مسکن نیز از جمله حاضران در جلسه این کمیسیون بود.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی با بیان حضور رئیس جمهور محترم در این وزارتخانه و نظارت بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط آیت الله رئیسی گفت: موضوع اصلی اجرای این طرح است. پرداخت تسهیلات برای تولید تسهیلات مسکن است که در این میان برخی بانک ها به دلیل عدم تحقق تخصیص 20 درصدی سالانه تسهیلات خود برای بخش مسکن به تعهدات خود عمل نکردند.

قاسمی با قدردانی از عملکرد بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن تنها بانکی است که به تمام تعهدات خود در تامین مالی این طرح عمل کرده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز از اقدامات بانک مسکن در تامین مالی این پروژه تشکر کرد و از سایر بانک ها خواست به تعهدات خود در این راستا عمل کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد جلسه مشابهی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران بانک های بزرگ در رابطه با پرداخت وجوه بانکی موضوع قانون افزایش تولید مسکن در جلسه آینده برگزار شود. کمیته سازندگی مجلس

بیشتر بخوانید  صفحه اول روزنامه های کشور 3 تیر 1401 / تصاویر

ناقص

دیدگاهتان را بنویسید