تقابل قاطع فدراسیون فوتبال با بی اخلاقی / همه تیم های تحت نظارت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، حسن کامرانی فر ، سرپرست دبیرکل فدراسیون گفت: قبل از هر بحثی در مورد فوتبال ، باید به این سوال اساسی پاسخ دهیم که آیا مردم فوتبال را تشخیص می دهند یا فوتبال اعتبار آنها را تأیید می کند. من شخصاً می گویم که هرچه از فوتبال دارم ، دارم و اگر اعتباری برای من در جامعه ایجاد شود ، از فوتبال است ، اما معتقدم که فوتبال باید توسط مسئولان ، مربیان ، بازیکنان ، کادر فنی و اهالی فوتبال حساب شود. ، و لازم نیست فقط فوتبال باشد. آنها را بشناسید.

وی گفت: “ما باید کاری کنیم که به اعتبار فوتبال لطمه نزند.” اگر کارمندان فدراسیون ، مربیان ، بازیکنان و تصمیم گیرندگان فوتبال به دنبال اعتبار فوتبال هستند ، دیگر جایی برای بد اخلاقی وجود ندارد. مرد اول فدراسیون با تمام توان و با جدیت سعی در اعتبار دادن به فوتبال دارد و با صدور دستورات سختگیرانه برای رفع مشکلات غیر فوتبالی پیگیر این موضوع است.

کامرانی فر ادامه داد: فدراسیون فوتبال به هیچ وجه بی عدالتی را نمی پذیرد و در آینده نزدیک تصمیمات عالی فدراسیون در این زمینه را مشاهده خواهید کرد. جلسات به طور منظم با حضور مسئولان و دستگاه های قضایی فدراسیون برگزار می شود و نتایج این جلسات از طریق وب سایت فدراسیون اطلاع داده می شود. در حال حاضر ، بازی های مرحله پلی آف فوتبال لیگ 2 برای بررسی مسائل مهم این لیگ به حالت تعلیق درآمده است. ما شاهد لیگ های دیگری مانند لیگ دو هستیم و به زودی تصمیماتی از طریق دادگستری گرفته و اعلام می شود و مسلماً موارد غیراخلاقی مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه برای بررسی مسائل غیراخلاقی سایر مسابقات قهرمانی تضمینی وجود دارد گفت: در هر رده تیم ها تفاوتی وجود ندارد و همه مسابقات قهرمانی مشاهده می شود. برای ما ، هیچ تفاوتی بین محل فساد وجود ندارد و در صورت قطعی شدن چنین مشکلی ، با آن به طور جدی برخورد خواهیم کرد. به گونه ای که در تاریخ رقابت های لیگ دسته دوم لیگ ، موقعیت فدراسیون مشخص و تعیین کننده بود.

وی در مورد عدم حضور مربیان در نشست های خبری گفت: برخورد با مربیان ثبت شده و قوه قضاییه طی نامه ای به همه باشگاه ها اعلام می کند که در صورت عدم حضور مربیان در جلسات ، جریمه و حذف می شوند و تصمیم گیری می شود. برای چند بازی گذشته “و نتیجه را به زودی خواهید دید. کنفرانس های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی نیز بخشی از این بازی است و AFC به دلیل غیبت 10،000 دلار جریمه شده است. مشکل این است که جریمه ها قبلاً مطابقت نداشتند و نبودند ارزش بازی های لیگ را ندارید.

سرپرست دبیرکل فدراسیون یکی از مهمترین موضوعات فدراسیون را بازی های تیم ملی فوتبال عنوان کرد و گفت: ما در مسابقات بحرین با موفقیت بی نظیر با همه مشکلات و مشکلات از پس مسابقات برآمدیم و با حمایت فدراسیون مدیران فوتبال. “اما ما مسابقات مهم دیگری نیز برای صعود به جام جهانی داریم. برخلاف برخی شایعات ، گروه ایرانی کار آسانی نیست و 5 تیم دیگر این گروه در تلاشند تا به جام جهانی صعود کنند و این کار ما را پیچیده می کند. درست است که فدراسیون فوتبال تنها ارگانی است که در مورد فوتبال تصمیم می گیرد ، اما فوتبال در ایران برای همه مهم است و همه ما باید برای صعود دست خود را جمع کنیم ، زیرا از طرف دیگر ، جام جهانی برای همه تیم ها مهم است و آنها در مسابقات مقدماتی با همه. تیم ملی متعلق به همه کشورها و همه ارکان است و همه باید برای صعود به تیم ملی وارد شوند ، مانند سازمان صدا و سیما ، که با تمام ظرفیت به فدراسیون فوتبال کمک می کند ، و کارمندان دولت باید درگیر شود. بتواند بزرگترین رویداد ورزشی را میزبانی کند و به جام جهانی صعود کند.

بیشتر بخوانید  چهره جدید اولاف شولتس صدراعظم آلمان ! + عکس

کامرانی فر در پایان گفت: تیم ملی فوتسال نیز به مسابقات جهانی کوچک و سپس به مسابقات قهرمانی بزرگ جهان می رود که امیدواریم این مسابقات بزرگ با موفقیت فوتسال کشورمان همراه باشد. عزیزی خادم و سراجی برای موفقیت این تیم در جام جهانی سخت تلاش می کنند و ما در اواخر ماه سپتامبر در مسابقات فوتسال لیتوانی شرکت خواهیم کرد و آرزوی ما این است که فوتسال ما مردم را به لبخند برساند.

دیدگاهتان را بنویسید