تفسیر کامل و بی نقص عکس موش در فال قهوه



عکس موش در فال قهوه نشانه چیست ؟


اگر در فال قهوه عکس موشی دیده شود به معنای فرد ریاکار و زیان‌بار ، که با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.


بیشتر بخوانید : آموزش کامل تفسیر بیش از 130 تصویر متفاوت در فال قهوه


تعبیر نقش موش در فال قهوه


نماد موش نشان دهنده رنجش و ناراحتی جزئی و خفیف اســت. دیدن موش در فال قهوه بدین معنی اســت که مسئله‌ای کوچک و بی اهمیت در زندگی‌تان باعث رنجش و ناراحتی شما شده اســت. این نماد همچنین ممکن اســت به این معنا باشد که شما در حال فرار یا طفره از مشکلات خود هستید.


تعبیر موش در بالای فنجان قهوه


نقش موش در بالای فنجان قهوه به این معنی اســت که شما دچار مشکلات کوچکی میشوید که باعث تحریک پذیری و ناراحتی شما میشوند. شما سعی دارید که از این مشکلات فرار کــنید.


هرچند باید یاد بگیرید که قوی و محکم باشید تا بتوانید بر مشکلات غلبه کــنید. فرار کردن هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. قدرت درونی خود را جمع کــنید و از مشکلات کوچک نهراسید.


تعبیر موش در میانه فنجان قهوه


موش در میانه فنجان قهوه نشانگر این اســت که چیزی باعث آزردگی و دلخوری شما در زندگی میشود.


این رنجش و دلخوری احتمالاً باعث پریشانی و خستگی روحی شما خواهد شد. سعی کــنید تا جایی که میتوانید از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کرده و نگذارید زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهند.


تعبیر شکل موش در پایین فنجان قهوه


وجود موش در پایین فنجان قهوه نشانگر این اســت که شما شخصی هستید که بندرت تحت تأثیر تحریکات کوچک قرار میگیرد. رفتار شما به گونه‌ای اســت که کمتر کسی میتواند باعث رنجش و ناراحتی شما شود.

بیشتر بخوانید  برج 17 طبقه رامیلا در آتش سوخت !


شما سرشار از انرژی مثبت هستید و دیگران خواهان برقراری ارتباط با شما هستند. به یاد داشته باشید زندگی میتواند باعث آزار شما شود؛ بنابراین تا جایی که میتوانید عشق، محبت و آرامش جذب کــنید.


تفسیر موش به صورت پراکنده در فنجان قهوه


این وضعیت نشان میدهد که شما توسط افراد زیادی احاطه شده اید که از هر گوشه و کناری باعث تحریک و آزار شما میشوند و اکنون زمان آن فرا رسیده که برای رهایی از این وضعیت، کاری انجام دهید.


این افراد با انرژی‌های منفی خود، پیشرفت شما را کند کرده و همچنین شما را از نظر جسمی ضعیف میکنند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، شاید هرگز نتوانید به اهداف خود در زندگی دست پیدا کــنید.


زمان آن فرا رسیده اســت که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کــنید. مثلا تغییر محل سکونت، تغییر دوستان یا حتی رفتن به یک تعطیلات. به یاد داشته باشید که با جذب انرژی مثبت میتوانید در زندگی خود پیشرفت کــنید.


به طور کلی نماد موش در فال قهوه


تعبیر نماد موش، بسته به قسمت‌های مختلف فنجان، متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی به یاد داشته باشید که دلخوری‌ها و رنجش‌های کوچک میتوانند زندگی را غیرقابل تحمل کنند، بنابراین بهتر اســت تا جایی که میتوانید از بروز آن‌ها خودداری کــنید.


عکس موش در فال قهوه


فال قهوه چند نوع است ؟


فال قهوه دو نوع است. یک نوع فقط با نگاه کردن به نعلبکی تعبیر می شود. در نوع دوم که این روزها مورد استفاده است،ابتدا به فنجان سپس به نعلبکی نگاه کرده،تعبیر می شود.

بیشتر بخوانید  ویدیو جنجالی از گیاه تخم گذار (تخم مرغ گیاهی)


نحوه گرفتن فال قهوه (فال فنجان)


کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده و برگردانده می شود.


بعد از این که قهوه کمی خنک شده با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می شود.


بعد از فنجان نوبت نعلبکی است. اضافه های داخل نعلبکی درون فنجان ریخته می شود. و این بار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می شود.


نحوه گرفتن فال نعلبکی


آماده کردن قهوه ته نشین شده


مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده می شود. کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می شود.


بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید،در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و به همین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد.


بیشتر بخوانید :


فال چای : آموزش تفسیر اشکال در فال چای


دیدگاهتان را بنویسید