مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تفریح لاکچری مریم معصومی و همسر جدیدش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مریم معصومی وی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان بازیگر است. مریم معصومی دارای مدرک علوم سیاسی، دارای دو خواهر و دو برادر، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی، برادر بزرگتر، بسیار صمیمی است و او را در کارش تشویق می کند. مریم معصومی او عکس خود را در فضای مجازی منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حاشیه زیادی را برای این بازیگر به همراه داشت. مریم معصومی ازدواج نکرده است اما اخیرا شایعاتی مبنی بر ازدواج او در فضای مجازی منتشر شده است.

کارشناسی ارشد

وی در سال 1388 فارغ التحصیل شد و پس از 8 ماه در مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی پذیرفته شد و پس از یک ترم به دلیل علاقه به بازیگری از مدرک کارشناسی ارشد استعفا داد و تجموری در چندین سکانس بازی کرد و فارغ التحصیل دوره های حرفه ای عکاسی، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد. .

پروفایل مریم معصومی

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 1368 نقش کوچکی را ایفا کرد سپس بازی در سریال به مناسبت ماه رمضان در سال 1390 به نام سه دونگ سه دونگ او را چهره کرد.

من اصلا آشپز و خانه دار نیستم

من در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم! شستن ظروف بسیار نادر است، مگر اینکه مجبور باشم! اما مطمئنا از روزی که آشپزی می کنم! با اینکه تجربه ای ندارم اما آشپزی من عالیه!

بیشتر بخوانید  مراقبت‌های پوستی تابستان | بهترین روش‌ها و محصولات برای حفظ سلامت پوست در گرمای تابستان

من زیاد ورزش می کنم، ورزش اصلی من شنا و بدنسازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود: بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *