تفریح بازیگر سریال پایتخت در سواحل آنتالیا



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: امیر جعفری روش در 10 شهریور 1353 در تهران می باشد. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری او یک پسر به نام آیان دارد. امیر جعفری او اصالتا زنجانی است.

نام واقعی: امیر جعفری

متولد: 10 شهریور 1353. تهران

ملیت ایرانی

سالهای فعالیت: 1372 تا به امروز

همسر: ریما رامینفر

فرزندان: آیان جعفری

مدرک تحصیلی: لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکو

زندگی شخصی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 19 شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی رشته مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

آغاز فعالیت های هنری امیر جعفری به قول خودش:

در سال آخر دبیرستان در مرکز تجربی با معلمان دریایی در کلاس درس شرکت کردم و بازیگری را شروع کردم. آنقدر درگیر کلاس های تئاتر بودم که مشروط شدم. انگیزه قوی تر

امیر جعفری بازیگری در سینما را از سال 1380 با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و همچنین از سال 1380 با بازی در سریال بش برش در تلویزیون شروع به کار کرد.

شاید وقتی این سریال طنز از تلویزیون پخش می شد، هیچکس فکر نمی کرد که امیر جعفری روزی به یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز تبدیل شود، اما امیر جعفری با حضور در وادی طنز، تنها در طنز موفق نبود. سریال «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی فرزند علی نصیریان بود و همه با هنر او قانع شدند که او امیر جعفری هنر است.

بیشتر بخوانید  این غذا رو فریزر داشته باشی دیگه هرروز غم نداری! | غذای فوری با سویا +ویدئو

امیر جعفری

عروسی امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است و این زوج پس از حدود 8 سال رابطه با یکدیگر ازدواج کردند.

ریما رامین فر و امیر جعفری برای اولین بار در حوالی سال 1352 در نمایش دوجلاد و کلاس های بازیگری زنده یاد حمید ساریگیان با هم آشنا شدند و این آشنایی پس از مدت ها منجر به ازدواج شد.

ریما رامین فر همسر این بازیگر حدود 4 سال از همسرش امیر جعفری بزرگتر است و زمان آشنایی آنها با امیر جعفری 19 سال بیشتر نبود.

امیر جعفری

حواشی امیر جعفری:

رابطه امیر جعفری با بابک زنجانی

بابک زنجانی به همکاری با امیر جعفری در سریالی به نام فیلم یاسین اشاره کرد و گفت: «امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و یکی از افرادی است که درباره فیلمنامه ها نظر می دهد.

وی درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز خاطرنشان کرد: امیر جعفری که بازیگر است ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاسی بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه زمین شهرک غرب ایران و در دبیرستان ایثار دور هم می نشستیم. ما هنوز دوستان خانوادگی هستیم. البته ما با امیر رابطه کاری نداریم و از دوستی من بهره مالی نبرده است.

ویژگی های اخلاقی امیر جعفری از زبان همسرش:

امیر با خانواده مهربان و بسیار مهربان است اما بی حوصله و گاهی عصبی است که البته هر مردی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از قول امیر جعفری: «هر چه بگویم کم گفته ام. او مهربان، بشردوست و از معدود افرادی است که لبخند از لبانش محو نمی شود.»

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان امروز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ | پیام مثبت فرشتگان برای شما در سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳

پسر امیر جعفری و ریما رامین فر

امیر جعفری و ریما رامین در شب نیمه شعبان 6 شهریور 1386 صاحب پسری به نام آیان شدند.

مذهب پسر این زوج هنری شباهت زیادی به پدرش دارد و رابطه امیر جعفری با پسرش بیشتر از رابطه پدر و پسری است و بیشتر با هم دوست هستند.

امیر جعفری

اولین فیلم امیر جعفری

نان، عشق، موتور 1000 به کارگردانی ابوالحسن داوودی اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در سینما است که در آن با اکبر عبدی، گوهر خراندیش، سروش صحت، بهاره رهنام، جمشید اسماعیل خانی، ریم بازی کرد. رامین فر و… .

اولین سریال امیر جعفری

سریال غیر قابل توضیح محصول 1360 به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در تلویزیون است که یکی از ماندگارترین تجربه های بازیگری اوست.

بدون توضیح، داستان هفته نامه ای است که در آستانه ورشکستگی قرار دارد و بازی درخشان فتحعلی اویسی در نقش آقای کاووسی و امیر جعفری در نقش فرید سپهری در این سریال فوق العاده است.


دیدگاهتان را بنویسید