مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اگرچه کارایی و کاربرد آبرسان و کرم مرطوب کننده هردو رفع خشکی، شادابی و طراوت پوست است، اما می‌بایست تفاوت آبرسان و مرطوب کننده را بدانید تا مناسب‌ترین محصول آرایشی بهداشتی را برای خود خریداری کنید. بنابراین خرید کرم مرطوب کننده یا آبرسان پوست، خرید بسیار مهم و حساسی است که نباید نسبت به آن بی توجه باشید.


به پوستتان چقدر اهمیت می‌دهید؟


اهمیت دادن به پوست دست و صورت در واقع اهمیت دادن به شخصیت تلقی می‌شود؛ چراکه شادابی و طراوت پوست موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد خواهد شد. به عبارت دیگر زمانی که افراد با پوستی سالم و شاداب در میان جمع ظاهر می‌شوند، احساس رضایت و خرسندی خواهند داشت به همین جهت استفاده از محصولات مراقبت از پوست ضرورت دارد.


پوست صورت و دست‌ها معمولاً بیشتر از سایر نواحی در معرض آلودگی‌های هوا و محیط قرار دارند، به همین علت دچار عوارض شدیدی نظیر خشکی پوست می‌شوند. خشکی پوست نیز از عواملی است که اگر به موقع با آن مقابله نشود، موجب ترک ترک شدن و ایجاد زخم‌های شدید خواهد شد. بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند که مراقب سلامتی پوست خود باشید، اما اگر دچار خشکی پوست و عوارض‌های ناشی از آن نیز شوید جای هیچ نگرانی نیست! راهکارهای مختلفی نظیر خرید کرم مرطوب کننده وجود دارد که می‌بایست با دقت بیشتری آن‌ها را بررسی کنید.


راهکارهای ویژه برای رفع خشکی پوست


طبیعتاً شما برای نرم و لطیف نگاه داشتن پوست و رفع خشکی شدید پوست سراغ راهکارهای مختلفی خواهید رفت، که از معروف‌ترین آن‌ها خرید کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست است. اما خرید کدام یک واقعاً برای پوست مفید خواهد بود؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا می‌بایست تعاریف دقیقی از این دو نوع محصول مراقبتی پوست داشته باشید.


تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده


کرم مرطوب کننده پوست: کرم مرطوب کننده پوست نوعی محصول آرایشی بهداشتی است که با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست مانع از بین رفتن رطوبت موجود در پوست خواهد شد. از طرفی با خرید کرم مرطوب کننده دیگر نگرانی بابت خشکی پوست وجود نخواهد داشت؛ چراکه کرم‌ها حاوی روغن‌های طبیعی هستند و با ایجاد چربی مناسب پوست مانع خشک شدن پوست می‌شوند. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که کرم مرطوب کننده‌ای که خریداری می‌کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به میزان مناسب نیازهای پوست شما را بر طرف کند.

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین لوازم آرایش ضد آب برای تابستان امسال


کرم آبرسان پوست: کرم‌های آبرسان که معمولاً حاوی مواد مغذی بسیاری هستند که با هیدارته کردن پوست را آبرسانی کرده و از خشکی پوست ممانعت می‌کند. این نوع کرم‌ها با نفوذ به لایه اپیدرم پوست مشکلات مربوط به خشکی پوست را رفع کرده و پوست را به لطافت برگ گل در می‌آورد.


با تعاریف فوق به وضوح روشن است که استفاده از این نوع محصولات مراقبت از پوست برای افراد در تمام فصول ضرورت دارد، اما پیش از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌بایست بدانید کدام یک برای پوست شما مناسب است.


تفاوت آبرسان و مرطوب کننده پوست چیست؟


برای خرید این گونه محصولات مراقبت از پوست لازم است بدانید این دو محصول بسیار کاربردی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. در حقیقت تفاوت آبرسان و مرطوب کننده در تعاریف فوق به وضوح روشن شد، عموماً کرم‌های مرطوب


کننده تنها مانع خشکی پوست و از بین رفتن چربی پوست خواهند شد. به بیان دیگر خرید کرم مرطوب کننده به منزله آبرسانی کامل به پوست نمی‌باشد، تفاوت آبرسان و مرطوب کننده نیز از همین حیث است. کرم‌ها یا محلول‌های آبرسان پوست به عنوان یک آبرسان قوی عمل می‌کنند و برای از بین بردن خشکی‌های شدید، ترک ترک شدن پوست و … بسیار مناسب هستند.


در یک بیان کلی خرید کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان در کنارهم حائز اهمیت است؛ چراکه کرم‌های مرطوب کننده نمی‌تواند آب کافی را به پوست برساند، اما چربی مناسب را فراهم می‌کند. پس بهتر است در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هر دو گزینه را برای مراقبت از سلامت پوست خود خریداری کنید. بنابراین تفاوت آبرسان و مرطوب کننده بیانگر آن است که محصولات مراقبت از پوست را با دقت بیشتری انتخاب و خرید کنید تا انتظار شما را برآورده نماید.

بیشتر بخوانید  ماسک صورتِ تخم مرغی


کیفیت مهم‌ترین نکته در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی!


تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده


مسئله‌ی مهم‌تر از تفاوت آبرسان و مرطوب کننده، کیفیت آن‌ها در هنگام خرید است، زیرا اگر یکی از لوازم آرایشی یا بهداشتی شما از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نباشد به پوست شما آسیب وارد می‌کند. بنابراین بهتر است از یک برند معتبر آبرسان یا کرم مرطوب کننده خریداری کنید تا از کیفیت و قابلیت‌های تولیدات آن مطمئن باشید. آسیب‌های وارده از لوازم آرایشی بی کیفیت یا تقلبی می‌تواند بسیار جدی باشد، پس با انتخاب یک فروشگاه مطمئن محصولات مراقبت از پوست با کیفیت را خریداری نمائید.


اعتبار یک فروشگاه نیز از میزان مشتریان آن به وضوح روشن خواهد شد، بدون شک فروشگاهی که طرفداران زیادی دارد در عملکرد خود صادق بوده است. امروزه با وجود اینترنت یافتن بهترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خیلی سخت نخواهد بود، با ورود به بخش نظرات مشتریان به راحتی می‌توان میزان رضایتمندی افراد از محصولات و خدمات فروشگاه را متوجه شد.


خرید از فروشگاه اینترنتی به نفع شماست!


در این روزهای سخت کرونایی که حضور در مجامع و شلوغی‌ها جان افراد را تهدید می‌کند، خرید اینترنتی بهتر از خرید حضوری خواهد بود. به همین جهت بهتر است خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از درون منزل انجام دهید، امروزه تمامی فروشگاه‌های اینترنتی محصولات خود را به صورت کامل معرفی می‌کنند تا مشتریان به راحتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.


با یک جستجوی کوتاه در گوگل به این نکته دست خواهید یافت که یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی الو بیوتی می‌باشد. الو بیوتی نام مجموعه‌ای است که محصولا متنوع و کاملی را از برندهای مختلف در ویترین مجازی خود ارائه می‌کند تا مشتریان با دست باز انتخاب و خرید نمایند. از آنجا که امروزه افراد کاملاً هوشمند عمل کرده و بدون تحقیق هیچ خرید اینترنتی را انجام نمی‌دهند، الو بیوتی اطلاعات کاملی از محصولات را در وبسایت خود قرار می‌دهد تا افراد با اطمینان کامل لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. الو بیوتی برای مشتریان خود تجربه‌ی یک خرید آسان و سریع را رقم می‌زند و رضایت مشتریان بیش از هر مسئله‌ای برای این مجموعه حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید  ابریشم درمانی روشی برای افزایش لطافت و طراوت مو است


خرید از الو بیوتی چه مزایایی دارد؟


تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده


هم اکنون که تفاوت آبرسان و مرطوب کننده به وضوح برای شما روشن شده است، می‌توانید با خیال راحت از الو بیوتی خریدهای خود را انجام دهید؛ چراکه خرید از الو بیوتی مزایای خاصی نیز برای شما خواهد داشت. از جمله مزایای الو بیوتی عبارت است از:


پشتیبانی 24ساعته از وبسایت و امکان تماس با مشاوران ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن و ارسال سریع محصولات فرصت 7 روزه برای برگشت کالا ضمانت اصالت کالا از سوی الو بیوتی ارائه تخفیفات و جشنواره‌های جذاب ارسال رایگان برای خرید بالای 300 هزار تومان


با وجود مزیت‌های ویژه‌ی فروشگاه الو بیوتی دیگر دلیلی برای اهمیت ندادن به پوست وجود ندارد، پوست انسان بسیار حساس بوده و الو بیوتی به عنوان یک همراه همیشگی برای مراقبت از پوست همواره در کنار شما خواهد بود. تجربه‌ی یک خرید عالی و مقرون به صرفه را با الو بیوتی از دست ندهید…


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *