تفاوت سنی الهام حمیدی 44 ساله با همسر ش



آنچه دیگران می خوانند:

الهام حمیدی در آذر سال 1356 به دنیا آمد. الهام حمیدی او یک ازدواج ناموفق داشت الهام حمیدی در سال 1376 با علیرضا صادقی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک پسر به نام آلوین و یک دختر است. الهام حمیدی وی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است.به نقل از منابع اخیر، الهام حمیدی اختلاف سنی زیادی با همسرش دارد و او از همسرش بزرگتر است. هیچ جا از سن همسرش خبری نیست.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که مردم را با بازی در سریال هایی چون یوسف پیامبر، شوق فراز، مختارنامه، مسافری از هندوستان و… می شناسند چندی پیش اعلام کرد که دوباره مادر شده است. . اگر می خواهید از زندگی خانوادگی و آشنایی الهام حمیدی با همسرش بدانید، این قسمت از نمناک را بخوانید.

الهام حمیدی

2 ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد 17 آذر 1356 در تهران است. استعداد هنری در خانواده حمیدی به ارث رسیده است زیرا پدر الهام حمیدی بازیگر تئاتر و عموی پدری او نیز گوینده رادیو بود. الهام حمیدی در ۷ سالگی بازی در تئاتر را تجربه کرد اما در ۲۳ سالگی به کلاس های بازیگری رفت و برای بازی در سریال «کمدی، معجزه ازدواج» انتخاب شد.

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در 20 سالگی در سال 1376 ازدواج کرد اما این رابطه دیری نپایید و خیلی زود به طلاق ختم شد.

بیشتر بخوانید  واکنش‌ها به الحاق بخشی از اوکراین به روسیه

الهام حمیدی

این بازیگر محبوب تلویزیون و سینمای ایران تنها 21 سال پس از طلاق ازدواج کرد و در 22 بهمن 1396 در سن 41 سالگی برای دومین بار با علیرضا صادقی ازدواج کرد و صفحه اینستاگرام خود را با متن زیر به روز کرد:

آه در قلب من، آرزو و آرزو، همه شما!

معجزه در سر من، فواره نوشابه، شما!

اگر چه به زمانه نگاه می کنم، امروز همه تو هستی و فردا همه تو

ازدواج های الهام حمیدی

همسر این هنرمند در تجارت و بازرگانی فعالیت می کند و یکی از تاجران معروفی است که در کشورهای حاشیه خلیج فارس به تجارت مشغول است. مراسم ازدواج این هنرمند چند ماه بعد در آخرین روز فروردین 98 برگزار شد.

آشنایی الهام حمیدی با علیرضا صادقی

الهام حمیدی درباره نحوه آشنایی با همسرش در برنامه دورهمی گفت:

من در جایی با همسرم آشنا شدم و بعد از آشنایی با آنها درخواست ازدواج کردند، اما من برای آشنایی بیشتر با هم زمان کوتاهی خواستم و در این مدت کوتاه سه، چهار ماهه متوجه شدم که آنها برای ازدواج مناسب هستند.

سپس خانواده ها مطلع شدند و این آشنایی در بهمن ماه 1396 منجر به ازدواج شد.الهام حمیدی توضیح داد که من هیچ وقت دوست نداشتم همسرم بازیگر شود و خوشبختانه او شغل آزاد دارد و در بازار آلومینیوم کار می کند.

الهام حمیدی

تولد فرزندان الهام حمیدی

الهام حمیدی برای اولین بار دو سال پس از ازدواجش در سال 2019 مادری را تجربه کرد.نام پسر الهام حمیدی الوین به معنی گل بهشتی است. الهام حمیدی پس از تولد الوین با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرام خود از تولد پسرش خبر داد:

بیشتر بخوانید  ۵۵۰ تست کرونا در یزد مثبت شد/فوت ۱۰ نفر در شبانه‌روز گذشته - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شمارش معکوس ما برای گرفتن دستان کوچک شما به پایان رسیده است

پسرم با آمدنت زندگی ما را روشن کردی، من به تو تبریک می گویم که قدیس شدی.. 12.3.2019.

فرزندان الهام حمیدی

الهام حمیدی هنرمند محبوب کشورمان از بارداری دوم خود به رسانه ها نگفت و تنها پس از گذشت یک سال و پنج ماه از تولد پسرش، پست زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از تولد فرزندش خبر داد. دختر (فرزند دوم):

بالاخره 9 ماه انتظار به پایان رسید

دخترم، گرفتن دستان کوچکت بهترین چیز این پاییز بود.

خیلی مشتاق دیدن چشمای درخشانت بودم

تو ثمره عشق ما هستی

لذت مادر شدن یک احساس زمینی نیست و من وجودم در بهشت ​​را مدیون تو و برادر کوچکت هستم

فرزند دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی بسیار مهربان و اهل خانه است و غذاهایش بسیار خوب است. او مدتی علاوه بر بازیگری به طراحی لباس نیز می پرداخت اما با افزایش قیمت دلار دچار ضرر مالی و ورشکستگی شد. این بازیگر خوب کشورمان مخالف عمل های زیبایی است اما مراقبت و مراقبت از خود را جزئی از زندگی می داند و برای شادابی و جوانی پوست از کرم ها و لوسیون ها استفاده می کند.


بیشتر بخوانید  واکسیناسیون رایگان اتباع افغان علیه کرونا

دیدگاهتان را بنویسید