تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی رفع محرومیت در بهمئی و مارگون


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ، یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد احسان و رئیس قرارگاه جهاد و خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مدیرکل اجرایی فرمان امام استان در استان دیدار و گفتگو کرد فرماندار.

کیامارس حاجی زاده ، معاون فرماندار کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانداران بهمئی و مارگون و شهابی نسب ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست حسین کلانتری با تأکید بر اینکه حمایت مردم عامل مهمی برای موفقیت در پیشرفت است ، گفت: باید از راه هایی گام برداریم که زمینه را برای توانمند سازی ، توسعه و پیشرفت مردم فراهم کند.

فرمانداران کهگیلو و بویراحمد با اشاره به انتخاب بهمئی و مارگون به عنوان خلبان برای رفع محرومیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفتند: “ما باید برای توسعه فرهنگ کار و توانمند سازی مردم تلاش کنیم و این مستلزم تلاش است. جهادی ها “

وی با تقدیر از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: سازمان اجرایی امام خمینی (ره) کارهای بزرگی در کشور انجام داده و اقدامات اجرایی مطلوبی در این استان انجام شده است.

کلانتری اظهار داشت: انتظار می رود با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گام های اساسی در جهت شکوفایی برداشته شود. تولید و اشتغال رفع محرومیت ها در مناطق آزمایشی.

وی افزود: قطعاً با اشراف معاون عمرانی استاندار و تلاش استانداران ، مدیران اجرایی و رئیس سازمان مدیریت استان اقدامات موثری در این زمینه انجام می شود.

کلانتری با تأکید بر اینکه مردم حافظ نعمت ما هستند ، گفت: دولت ها متعلق به نظام هستند و تمام تلاششان برای حل مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه توسعه منطقه ای شهرهای مارگون و بهمئی در زمینه راه ، آب به امضا رسید. تأمین و آموزش.

لازم به ذکر است که این دو شهر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان انتخاب شدند.


دیدگاهتان را بنویسید