تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شده است


طبق گزارش ها خبرآنلاین از انزلی ، با حضور دکتر ارسلان زارع ، استاندار گیلان ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط مهندس علی اوسط اکبری مقدم ، رئیس و مدیر ارشد اجرایی مدیر سازمان و سرتیپ افشین خواجه فرد مدیر عامل سازمان به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری در قالب 8 ماده ، 14 بند و یک تبصره ، به مدت 5 سال ، که می تواند به منظور اجرای اقدامات مقام معظم رهبری در قالب سیاست های مشترک سیستم و به منظور هم افزایی در تولید حمایت و موانع در زمینه حمل و نقل هوایی ، جهانگردی ، مالیات هوا ، تجارت ، کشاورزی ، منابع طبیعی و سایر موارد مربوط به مأموریت صنعت هواپیمایی کشور و با تکیه بر تعامل و امکانات و ظرفیت های متقابل ، امضا شده توسط دستگاه اجرایی مدیران دو سازمان.

همکاری در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات طرفین برای هم افزایی در زمینه حمل و نقل هوایی ، انتقال محموله های هوایی ، جهانگردی ، کرایه های هوایی ، آموزش ، تحقیقات و فناوری ، از مهمترین اهداف تفاهم نامه فوق الذکر است. صنایع تبدیل ، تجارت ، وی از كمك و مهندسی برای بهبود برنامه ها و فعالیتها و مأموریتهای كشور اول و حمایت از صنایع دفاعی و مأموریتهای سازمان هواپیمایی و سایر اقدامات مكمل و مشترك یاد كرد.

گزارش اولین همکاری بین دو کشور بر اساس برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هواپیمایی در منطقه آزاد انزلی است و مهمترین قسمت آن ممکن است کمک سازمان صنعت هواپیمایی وزارت دفاع باشد. و تحقیقات نیروهای صنعتی در منطقه و استان گیلان. توضیح.

بیشتر بخوانید  نماز شب قدر ۲۳ ماه رمضان (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) – ایران چطور

رهنمودها و دستورالعمل هایی برای سرمایه گذاران در صنعت هواپیمایی ؛ برگزاری رویدادهای مشترک ؛ پشتیبانی از شرکتهای تولیدی و بازرگانی مرتبط با موضوع تفاهم نامه ؛ استفاده از مزایا و معافیت های قانونی از منطقه آزاد انزلی ؛ کمک در تأمین ، تولید ، بهبود و نگهداری تجهیزات هواپیمایی. پهپاد ، پرنده دوزیستان ، تاکسی هوایی ، بالن تفریحی ؛ صادرات هوایی محصولات به بازارهای جهانی و منطقه ای و همچنین واردات محصولات و قطعات لازم از روسیه و کشورهای اوراسیا. کمک در اطفا حریق و سمپاشی در کشاورزی با امکانات و تجهیزات جدید مانند هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین. یکی از مهمترین تعهدات هر دو طرف در تفاهم نامه است.

گفتنی است ، دکتر احمد رازی ، رئیس دانشگاه گیلان ، مدیران گروه و روابط عمومی سازمان و فرماندار و معاون رئیس دانشگاه در این تفاهم و بازدید از بخشهای مختلف هواپیمایی صنعتی حضور داشتند. سازمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح.

تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شده است

48

دیدگاهتان را بنویسید