مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تفاهم نامه ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با محوریت سامانه ارتباط بی سیم تاکسی ها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم تبادل تفاهم نامه و رونمایی از سامانه ارتباط بی سیم تاکسی امروز پنجشنبه 15 مرداد 1401 با حضور دکتر مرتضی زمانی مدیرکل شهرسازی برگزار شد. انجمن تاکسیرانی کشور و مهندس محسن یوسف پور مدیرعامل راهحل رویدادهای سازمانی ایرانسل در سی و نهمین مجمع عمومی سالانه انجمن تاکسیرانی شهری کشور برگزار شد. در این تفاهم نامه مواردی مانند اعلام تمایل طرفین برای مشارکت در بازاریابی، اجرای پروژه، توسعه محصول و زیرساخت، تجاری سازی فناوری و سرمایه گذاری در حوزه خدمات ارتباط بی سیم و سایر حوزه های مرتبط مورد علاقه طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و بررسی شد.. آدرس

راهکارهای سازمانی ایرانسل با توجه به پتانسیل ارائه خدمات به سازمان ها و صنایع مختلف و حمایت از آنها در راستای توانمندسازی، اهدافی همچون پیاده سازی ارتباطات چندرسانه ای در سیستم تاکسیرانی شهری کشور در تمامی شهرها و مشارکت در اجرای ارتباطات چند رسانه ای بر اساس داده های شبکه، که به کاربران امکان می دهد مکالمه صوتی یک طرفه، انتقال تصویر، انتقال پیام یا انتقال فایل بین خود در داخل شبکه تلفن همراه (3G، 4G/LTE، 5G)، از فردی به فرد دیگر یا از فردی به فرد دیگر داشته باشند. . گروه و مستقیماً این توافق را دنبال کردند.

یکی از مهمترین خدمات و خدمات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که بر اساس این تفاهم نامه در اختیار انجمن تاکسیرانی شهری کشور قرار می گیرد، سامانه بی سیم ایرانسل «وکه» است. Wakeh یک بستر ارتباطی برای مکالمه ناهمزمان بدون تماس بین فرستنده و گیرنده است و به کاربران این امکان را می دهد تا با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ای برای صدا یا چند رسانه ای (فیلم، عکس و پیام) مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
با استفاده از این راهکار، تماس ها بدون معطلی و در شبکه امن ایرانسل انجام می شود و پیام ها به سرعت رد و بدل می شوند. از طریق تجهیزات اختصاصی (دستگاه های بی سیم) می توان از این سرویس برای مکالمات یک به یک و یک به گروهی استفاده کرد. امنیت و سرعت بالای تماس های بدون شماره گیری، Vake را به راه حلی ایده آل برای کاربرانی تبدیل می کند که به سرعت، امنیت، تمرکز و ثبات در ارتباطات صوتی و چند رسانه ای خود نیاز دارند. این راه حل می تواند در طیف گسترده ای از عملیات در زمینه لجستیک، حمل و نقل، امنیت و حفاظت و در مکان هایی مانند مجتمع های تجاری، فرودگاه ها، راه آهن، بنادر، پارکینگ های عمومی، فروشگاه های بزرگ، هتل ها و غیره استفاده شود.

بیشتر بخوانید  برخورد هولناک اتوبوس با کامیون / راننده اتوبوس در دم جان باخت

<п>اعلامیه تفاهم نامه ایرانسل و اتحادیه شرکت های تاکسیرانی شهری کشور با محوریت سامانه ارتباط تاکسی بی سیم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *