تغییر معاون سیمه پیمان جبلی



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما، طی حکمی از سوی رئیس سازمان صداوسیما قائم مقام جدید سازمان در امور صداوسیما منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

“لبخند تو

برادر گرامی جناب آقای محسن برمهانی

نظر به مراتب تعهد، تجارب روشن، سابقه طولانی و تجارب مثمر ثمر در عرصه رسانه، به موجب این حکم به سمت قائم مقام مدیرکل صدا و سیما منصوب می شوید.

امیدواریم تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف زیر انجام دهید:

رصد تغییر رویکرد، محتوا و سازوکارهای معاونت های صدا و سیما در راستای هویت محوری و عدالت، شکوفایی ظرفیت های نرم افزاری و سرمایه انسانی درون سازمانی، رصد و ارتقای فرهنگ و دانش سازمانی در صدا و سیما، متناسب با نیاز رسانه ملی. به عنوان دانشگاه شعور عمومی، مرکز تبیین، اردوگاه امید و نشاط و آسایشگاه زیبایی و هنر؛ بازآرایی، سازماندهی و بهبود مراحل طراحی، اجرا و توزیع در چرخه تولید و استقرار نیروها و واحدها مطابق با الزامات دوره تحول. توجه ویژه به فرآیند طراحی و تولید آثار تئاتر و سرگرمی در قالب های مختلف به منظور افزایش کمی و ارتقای کیفی و محتوایی با استفاده از ظرفیت های ارزشمند انسانی و سرمایه های هنری و اصیل. ساماندهی چرخه های اداری و مالی برای شفافیت و سلامت بیشتر فرآیند تولید و روان سازی تعاملات رسمی و تخصصی و کاهش هزینه های زمانی و مالی، رفع پراکندگی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین شبکه های در مسیر انقلاب اسلامی، ایجاد بسترها و سازوکارهای سازماندهی و شکستن انحصارها و حلقه های بسته در تولید و توزیع محتوا، ساماندهی شبکه های تلویزیونی برای پرهیز از شبکه های بیهوده و ارتقای کمی و کیفی مخاطبان، تعامل فعال با نمایندگان استان، صدا، سیاسی، خارجی و مجازی برای هم افزایی و استفاده حداکثری از تولید. محتوای ظرفیت در سازمان، استفاده بهینه از ظرفیت های بین المللی و مجازی برای هم افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای تولید محتوا در سازمان.

بیشتر بخوانید  چرا هنوز یارانه ماه مبارک رمضان به برخی پرداخت نشده است؟ / فیلم سینما

در حکم جبلی از زحمات حمید شاه آبادی معاون سابق سیما نیز تقدیر شد.

محسن برمهانی پیش از این حکم مدیرکل امنیت و رسانه های بین المللی صدا و سیما بود.

معاون 43 ساله سیمه، متولد 1358 در نیشابور، دارای مدرک کارگردانی سینما از دانشگاه صدا و سیما و فوق لیسانس تولید از همین دانشکده است.

قائم مقام جدید سیمه از سال 81 سابقه اجرای برنامه های تلویزیونی در شبکه های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه دارد و در نقش تهیه کننده، مجری و نویسنده فعالیت داشته است.

محسن برمهانی به عنوان نویسنده، فیلمبردار، کارگردان، مدیر تولید و تهیه‌کننده فیلم‌برداری مستند فعالیت داشته و از نزدیک‌ترین شاگردان نادر طالب زاده است.

برمهانی فعالیت هنری خود را با عکاسی حرفه ای آغاز کرد و دبیر شورای برنامه های فیلم و سریال صدا و سیما، مدیر مرکز بین المللی هنر و رسانه، عضویت در شورای سیاسی کنفرانس افق نو در بیروت است. داوری در بخش مستند جشنواره امی، داوری در جشنواره بین المللی کارتون تونس، داوری در بخش بین المللی هشتمین جشنواره فیلم کودک اصفهان، کارگردانی برنامه خارجی شبکه العالم تا سال 1385 و …. از دیگر تجربیات او در آخرین فصل سال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید