تغییر قیمت خودرو در هفته گذشته / قیمت جدید کویک، تیبا، پژو و سمند در بازار + جدول


به گزارش سلام نو به نقل از اکستانفس، بالاخره پس از چند ماه تاخیر، آیین نامه واردات خودرو منتشر شد. بازار خودرو در هفته اول شهریورماه منتظر مقررات واردات خودرو بود که باعث شد بازار هفته را با نوسان جزئی به پایان برساند. اما با ابلاغیه رگولاتوری، احتمالا بازار خودرو در هفته آینده با تغییرات قیمتی زیادی مواجه خواهد شد.

هفته گذشته بازار مشتاقانه منتظر مقررات واردات خودرو بود، اما با ورود اروپا به بسته برجام و منتظر پاسخ ایران به این بسته، بازار به اخبار سیاسی هفته گذشته نیز نگاه کرد. با این شرایط می توان گفت بازار خودرو هفته مذکور را در حالت انتظار به پایان رساند و اکنون باید منتظر تاثیر این خبر در هفته های آینده در این بازار باشیم.

با توجه به اینکه امروز مصوبه واردات خودرو ابلاغ شد آنچه مسلم است تاثیر این مصوبه در روزهای آینده مشخص خواهد شد. با این وجود اخبار شنیده شده در این هفته از این آیین نامه کافی بود تا بازار خودرو تا حدودی آرام شود.

در آیین نامه منتشر شده امروز واردات خودرو، 9 پیش نیاز در نظر گرفته شده و تمرکز اصلی بر ورود خودروهای با قیمت زیر 20 هزار یورو و ممنوعیت ورود به بازار خودروهای لوکس است. یکی دیگر از شرایطی که جلب توجه می کند، خرید خودروهای وارداتی در بورس کالا است. پیش نیازی که فعالان بازار خودرو با تردید به آن می نگرند.

نوسان قیمت در بازار

ارزیابی بازار حاکی از آن است که در هفته گذشته، «شاهین»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 207 سقف شیشه ای» یک میلیون تا سه میلیون تومان افزایش قیمت داشته و سایر محصولات نیز مورد ارزیابی قرار گرفته یا با کاهش قیمت مواجه شده اند. su قیمت در بازار عرضه شد و یا تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته نداشت.

بیشتر بخوانید  وزش باد شدید در 5 استان

قیمت سریع در بازار خودرو

برآورد بازار نشان می دهد در هفته جاری خانواده کویک با افت 1.5 تا 1 میلیون تومانی راهی بازار شد. با این شرایط «کوئیک آر» 203 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورد و 1.5 میلیون کاهش را تجربه کرد و «کوئیک معمولی» 1 میلیون کاهش در بازار داشت و 199 میلیون تومان قیمت داشت. اما «شاهین» در این هفته در بازار رشد کرد و 363 میلیون تومان مبادله شد که نسبت به هفته گذشته 3 میلیون افزایش داشت.

آخرین تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، آیا افت قیمت ناگهانی خواهد داشت؟

قیمت پایین در بازار خودرو

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان می دهد که این هفته «تیبا کثیر» تغییر قیمتی در بازار نداشت و یک میلیونی در بازار داشت و 198 میلیونی شد، اما «تیبا 2» نیز 2 میلیون ارزان شد. . 202 میلیون تومان در بازار بود. ساینا دیگر محصول گروه خودروسازی سایپا در این هفته با افت یک میلیونی در بازار 200 میلیون تومان به فروش رسید.

آخرین تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، آیا افت قیمت ناگهانی خواهد داشت؟

قیمت محصولات پژو در بازار

اما عملکرد 207s در هفته گذشته چگونه بود؟ ارزیابی بازار حاکی از آن است که این هفته «پژو 207 با سرعت» تغییر قیمتی در بازار نداشت و فعالان بازار 392 میلیون تومان دادند و تغییر قیمتی در بازار نداشتند و «پژو 207 با سقف شیشه ای» نیز گران شد. در قیمت در قیمت . میلیون. در بازار 402 میلیون تومان ارزش داشت.

آخرین تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، آیا افت قیمت ناگهانی خواهد داشت؟

قیمت خانواده سمند در بازار

اما خانواده سمند این هفته در بازار بدون تغییر و با افت 2 تا 1 میلیون تومانی به فروش رسید. بر اساس برآوردهای بازار، «سمند LX» 305 میلیون تومان بدون تغییر در بازار باقی ماند، «سمند LX با موتور EF7» نیز در هفته جاری با افت 2 میلیونی قیمت مواجه شد و «سمند سورن پلاس» نیز 343 میلیون تغییر قیمت داشت. . تومان. همچنین در هفته 1 میلیون کاهش یافت و در بازار 335 میلیون قیمت داشت

بیشتر بخوانید  مکان های تاریخی مریوان

آخرین تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، آیا افت قیمت ناگهانی خواهد داشت؟

<п>اعلامیه تغییر قیمت خودرو در هفته گذشته / قیمت جدید کویک، تیبا، پژو و سمند در بازار + جدول اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید