تغییر شدید چهره سپهرا آزادی بازیگر جوان دنیای شیرین در سن 31 سالگی!


سپهر آزادی متولد 28 مرداد 1369 فرزند شیرین زبان تلویزیون و سینمای ایران در دهه 70 است. سپهر بازیگری را با درخت گلابی داریوش مهرجویی آغاز کرد و آخرین کار بازیگری او در سال 1362 بازی در فیلم پل سیزدهم بود.


سپهر آزادی

سپهر آزادی با بازی در «دنیای شیرین» و «سیب خندان» و شیرین زبانی هایش طرفداران زیادی پیدا کرده است. وی فرزند غلامرز آزادی (تهیه کننده و فیلمبردار) و فریال بهزاد (کارگردان) است. غلامرضا آزادی و فریال بهزاد زوج هنری سینما دارای دو پسر به نام های سپهر و پیام هستند.


سپهر آزادی

پیام آزادی در حرفه سینما کار می کرد و در تولیدات پدر و مادرش (مانند فیلم قبیله) آنها را همراهی می کرد. سپهر آزادی در فیلم هایی چون: «عزیزم، من آشپز نیستم» (محمدرضا هنرمند) یکی بود، یکی نبود (ایرج طهماسب) و تعدادی فیلم و سریال دیگر، اما یکی از مهم ترین کارهایی بود که ساخت. سپهر آزادی با سریال طنز قطار ابدی که در زمان پخش مخاطبان زیادی داشت شناخته شد.

فریال بهزاد، مادر سپهرا آزادی، متولد 1334 در گرگان، فارغ التحصیل رشته فیلمبرداری از دانشکده تلویزیون و سینما و فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی سینما و تلویزیون از دانشگاه بوستون ماساچوست است. او فعالیت خود را به عنوان تهیه کننده و کارگردان برنامه های کودک در رادیو و تلویزیون از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و اولین فیلم خود به نام «کاکلی» را در سال ۱۳۶۸ کارگردانی کرد. غلامرضا آزادی همسر فریال بهزاد و پدر سپهرا آزادی متولد 1 فروردین 1340 در اصفهان مدیر فیلمبرداری و تهیه کننده است.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه


سپهر آزادی


دیدگاهتان را بنویسید