تغییر رویکرد سازمان منطقه آزاد قشم در مناسبات و مدیریت مالی



سید محمد حسینی در نشست خبری مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کشم با خبرنگاران و اصحاب رسانه جزیره کشم اظهار داشت: مدیریت هزینه ها، وصول مطالبات گذشته و عدم فروش دارایی از مهمترین اقدامات انجام شده برای تغییرات مثبت در دسترسی سازمان مناطق آزاد کشم به درآمد.

وی ادامه داد: اجرای قانون تغییر وضعیت شاغلین در خانواده شهدا و جان باختگان ادارات خاص با مشکلاتی همراه بود که طبق برنامه در حال اجراست و به زودی شاهد اجرای کامل آن خواهیم بود. این قانون در سازمان منطقه آزاد کشم».

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کشم اضافه کرد: همچنین امسال با دستور مدیرعامل سازمان، طبقه بندی مشاغل ویژه قسمت های ضعیف تر انجام شد و با آن شاهد افزایش رضایت کارکنان بودیم.

به گفته حسینی؛ همچنین ارتقای سطح رفاه نیروی انسانی سازمان منطقه آزاد کشم در راستای ارتقای عملکرد کارکنان از اولویت های معاونت توسعه مدیریت است.

وی افزود: ساماندهی وضعیت خریدهای مربوط به حوزه حمایتی، پرداخت برخی از بدهی های مربوط به دوره های گذشته و ایجاد شفافیت در این حوزه از دیگر اقدامات معاونت توسعه مدیریت سازمان مناطق آزاد کشم در ماه های گذشته است.

معاون توسعه مدیریت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با واگذاری اختیارات مربوط به بخش تعاون از سوی وزارت کار در آینده نزدیک و سیستمی شدن این بخش، شاهد خدمات رسانی بهتر در این حوزه خواهیم بود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

بیشتر بخوانید  روسیه و آذربایجان درباره تبادل گاز توافق کرده اند - اخبار اقتصادی جهان - اخبار اقتصادی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید