تغییر حمل و نقل ریلی به سبک تهران / انتخاب شهرداری جهاد برای پایتخت


به گزارش خبرنگار شهری آژانس فارس ، اعضای منتخب شورای ششم تهران به مناسبت روز شهرداری و دهیاری بیانیه ای صادر کردند که جزئیات آن به شرح زیر است:

خدا را شکر می کنیم که لطف خدا و عشق همشهریان عزیز را دریافت کرده ایم تا بتوانیم در ام القورا ، جهان اسلام ، به بهترین افراد عصر خدمت کنیم.

بدون شک ، برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها و از این رو ، انتخاب شهرداران و سران محلات یکی از بارزترین مظاهر دموکراسی ، تمرکززدایی ، مشارکت مردم در تصمیم گیری ها و واگذاری سهام به آنها است که یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

انتخاب شهرداران و دهیاران توسط شوراهای محلی به عنوان مدیران محلی منجر به عدم تمرکز و توسعه همه جانبه شهرها و روستاها متناسب با نیازهای محلی و ایده های نخبه خواهد شد که اگرچه با سایر ارگان ها تعامل و هم افزایی دارد ، اما زمینه ساز گام های مثبت است. برای برقراری انصاف در ارائه خدمات.

اعلام 14 ژوئیه به عنوان روز شهرداری و توسعه مناطق روستایی به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی مجدداً بر نقش ، اهمیت و جایگاه فعالان این حوزه در دستیابی به زندگی بهتر شهروندان تأکید می کند.

تلاشهای 24 ساعته که منجر به شناسایی سیما و بدنه شهر و روستا ، توسعه ، استاندارد سازی و ایمنی ساختمانها و اماکن ، حفظ و مرمت بافت قدیمی و حفاظت از میراث تاریخی ارزشمند ، حفاظت از محیط زیست ، توسعه سبز می شود. مناطق ، توسعه راههای ارتباطی ، حمل و نقل عمومی و ساختمانهای ساختمانی و خدماتی مطابق با معماری ایرانی اسلامی و تسهیل خدمات به افراد در بخشهای مختلف.

بیشتر بخوانید  اجرای پروژه‌ها و طرح‌های‌توسعه بندرامام را به جایگاه واقعی می‌رساند

در ابتدای این روز به همکاران سخت کوش ، آگاه و با تجربه خود خدمت کنید شهرداری تهران تبریک می گوییم و ما می خواهیم یک تجربه درخشان در خدمت به مردم دست در دست و با تلاش و جهاد جهاد داشته باشیم و با تغییر چهره شهر ، زمینه توسعه جامع و متعادل خدمات ، خدمات شهری ، مهندسی عمران ، شهری ، فرهنگی و اجتماعی بودن و تجربه شیرینی زندگی بهتر در پایتخت ، شامل شهروندان ، به ویژه زنان ، جوانان و نخبگان در زمینه حاکمیت شهری ، همراه با اعضای شورای محله.

کارمندان شما در دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش ، از زمان اعلام نتایج انتخابات ، در تلاشند زمینه هایی را برای تغییر نحوه اداره شهر به جهاد اداره کنند ، به ویژه تلاش برای برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان و نخبگان دستیابی به شاخص ها و گزینه ها زمینه انتخاب شهرداری جهادی ، انقلابی ، عفیف ، خبره و مدبر را فراهم می کند.

ما در 14 ژوئیه با شما شهروندان باهوش و مهربان ، همکاران و خادمان عزیز ، که برای چهار سال آینده لحظه ای از مسیر خدمت و تلاش منحرف نشده و تلاش خود را فروگذار نکرده ایم ، تا زمانی که خوشبخت نشویم ، توسعه نیافته ایم. ، شهر بی ضرر. ما مشکلات اجتماعی و فقر داریم.

کوچه پس کوچه این شهر مزین به نامهای بزرگی از زن و مردی است که برای برقراری امنیت در ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و نام آنها برای ما دینی است برای ساختن شهری شایسته نامهای بزرگ این ستارگان.

بیشتر بخوانید  تراکتور و گل گهر با تساوی به رختکن رفتند - اخبار آذربایجان شرقی - اخبار استانهای تسنیم

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید