تغییر بزرگ الهام حمیدی



آنچه دیگران می خوانند:

الهام حمیدی از بین بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقه دارد و در بین بازیگران مرد ایرانی بازی عزت الله انتصامی و اکبر عبدی را می پسندد. الهام حمیدی او علاقه زیادی به موسیقی پاپ و سنتی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی از یادگاران ناصر عبدالهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.الهام حمیدی او حالا می توانست با همسر دومش به نام علیرضا صادقی زندگی پایداری داشته باشد. الهام حمیدی او به تازگی برای دومین بار مادر شد و عکسی منتشر کرد که در آن دخترش تولد او را تبریک می گوید.الهام حمیدی او مدتی است که در برند پوشاک فعالیت می کند.الهام حمیدی مدت زیادی است که در عرصه بازیگری فعالیتی نداشته است.الهام حمیدی عکس خود را در فضای مجازی منتشر کرد که مورد توجه کاربرانی قرار گرفت که در این عکس با عکسی متفاوت ظاهر شدند. سبک. الهام حمیدی عکس خود را بعد از زایمان دوم منتشر کرد که استایل متفاوتش همه را شگفت زده کرد. هندی ازدواج می کند و به همین دلیل الهام حمیدی ناراحت و دلشکسته است.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران است. تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در رشته حسابداری ادامه داد و از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد. خانواده الهام حمیدی متشکل از 5 نفر است.او تنها دختر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که او برخلاف اکثر هنرمندان آشپز خوبی است و در جایی می گوید سعی می کند کاری را که انجام می دهد به بهترین شکل ممکن انجام دهد. البته ابن معات با بازیگری خود این را ثابت کرد، الهام حمیدی علاقه خاصی به کارهای هنری دارد. او در هنرهایی مانند نقاشی، صنایع دستی، طراحی لباس و … تجربه داشته است. او در یکی از مصاحبه‌ها گفت که گاهی اوقات کارهای هنری را به عنوان سرگرمی انجام می‌دهم و گاهی اوقات به صورت حرفه‌ای.

بیشتر بخوانید  کاهش وزن 20 کیلویی ملیکا شریفی نیا

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی در جوانی و طلاق در گفت و گو با تی وی پلاس از وی درباره جدایی و طلاق پرسیده شد که وی در پاسخ گفت: ازدواج من در جوانی صورت گرفت و چندین سال با همسرم زیر یک سقف زندگی کردم اما متاسفانه طلاق گرفتیم و نتوانستیم البته الهام حمیدی یکی از بازیگرانی است که در حاشیه قرار دارد و خودش هم بارها اعلام کرده که دوست ندارد در زندگی خصوصی باشد و در همان مصاحبه تاکید کرد که زندگی شخصی اش را دوست ندارد. رسانه های عمومی

در گفت و گو با تی وی پلاس از وی در مورد طلاق و طلاق سوال شد که وی پاسخ داد: ازدواج من در جوانی انجام شد و چندین سال با همسرم زیر یک سقف زندگی کردم اما متاسفانه طلاق گرفتم و توانستیم ادامه نده.» البته الهام حمیدی یکی از بازیگران کم حاشیه است و خودش هم بارها به این موضوع اشاره کرده که دوست ندارد وارد زندگی خصوصی اش شود و در همان گفت و گو تاکید کرده بود که او را دوست ندارد. زندگی شخصی در رسانه ها منتشر شود.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و ورشکستگی فروشگاه پوشاک

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به عنوان کسب و کار دیگری در کنار بازیگری، کسب و کار دیگری برای خود ایجاد کند و به همین دلیل یک فروشگاه لباس تاسیس کرد. او شخصاً در مورد این موضوع توضیحاتی داد که در ادامه مشاهده می کنید: یک بار برای ایجاد حاشیه اقتصادی مطمئن برای خودم یک مغازه پوشاک افتتاح کردم، اما چون معتقدم به محض شروع کار بدشانس هستم. من کارم را انجام دادم و سرمایه گذاریم قیمت دلار را سه برابر کرد. من با دلار ارزان شروع کردم و ضرر مالی زیادی به من وارد کرد، این شکست اقتصادی به شدت بر روحیه من تأثیر گذاشت و باعث شد ریسک مالی کنم. من ترسیدم و او قدرت ریسک مالی را از من گرفت.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس خوزستان اهواز تعطیل است یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲

الهام حمیدی

جوایز و تقدیرنامه الهام حمیدی

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و سومین جشنواره فیلم فجر (1383) برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

نازد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره برای مادر

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن نهمین جشن خانه سینما (1384) برای فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و یکمین گهواره بین المللی فجر برای فیلم گهواره مادر

خواننده های مورد علاقه الهام حمیدی

او به موسیقی سنتی و پاپ نیز علاقه دارد. او برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن خانه سینما شد تا توانایی های خود را به طور کامل ثابت کند. او یک ترم به کلاس های بازیگری رفت و این همان کلاس هایی است که آقای رامین لباشچی برای بازی در آوای گلستان انتخاب شد. کوی دیمون تا اینجا در شگفتی زناشویی نقش یک سنگ را بازی کرده است، جوانی امروزی، مسافری از هند، بارانی از عشق، بسیار دور بسیار نزدیک، زیر تیغ و شور پرواز.


دیدگاهتان را بنویسید