تغییرات خوبی در خودروسازی ها در حال انجام است ولی این ابتدای کار است



محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا از محصولات و دستاوردهای این گروه خودروسازی بازدید کرد.

رضایی در این بازدید و در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت دولت از تامین نقدینگی خودروهای درون شهری و اتوبوسرانی گفت: موضع دولت حمایت از سرمایه در گردش است چرا که دولت بر توسعه اشتغال و تولید تاکید دارد و این موضوع نیازمند است. حل شود . به طور جدی گسترش یافته است.. نظارت می شود.

وی افزود: رئیس جمهور به صورت جدی و هفتگی مسائل صنعت خودرو را رصد می کند و با وزیر صمت به طور مستمر بر اجرای این مصوبه هشت ماده ای نظارت و نظارت دارد.

رضایی در خصوص کاهش تعداد خودروها در کف پارکینگ گروه خودروسازی سایپا گفت: این خبر خوبی است که گزارش شده و تغییرات خوبی در کارخانه های خودروسازی در حال انجام است اما این شروع کار است و باید سریعتر دنبال شود.”

سپس بهمن حسین زاده از اعضای هیات مدیره گروه سایپا توضیحاتی را در خصوص عملکرد این گروه خودروسازی ارائه کرد.

حسین زاده در خصوص وضعیت خدمات پس از فروش سایپا گفت: شرکت سایپا یدک با داشتن بیش از 1400 نمایندگی فروش و نمایندگی فروش دارای شبکه تامین قطعات و خدمات محصول در سراسر ایران است که وظیفه تامین قطعات تمامی محصولات گروه سایپا را بر عهده دارد.

وی افزود: در حوزه خودروهای تجاری و خودروهای اسقاط نیازمند حمایت بیشتر دولت در تامین نقدینگی هستیم.

بیشتر بخوانید  عزاداری ماه محرم مطابق با پروتکل های بهداشتی در کرمان - خبرگزاری | اخبار ایران و جهان

یکی از اعضای هیات مدیره گروه سایپا با بیان اینکه امسال شورای پول و اعتبار برخلاف سال های گذشته امتیازی برای خودروسازان در نظر نگرفت، خواستار حمایت بیشتر دولت در این زمینه شد.

وی در خصوص وضعیت خودروهای جدید گروه سایپا مانند شاهین و زمان عرضه آنها به بورس گفت: گروه خودروسازی سایپا محصولات جدید خود را در این نمایشگاه عرضه کرد که با استقبال مخاطبان و با توجه به آمادگی های لازم و سازمان همکاری، انشاالله هفته آینده خودروی شاها در بورس عرضه می شود.

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید