تعیین وضعیت طرح توسعه حرم؛ تغییر کاربری بندر کیاشهر به صیادی و گردشگری و بررسی تعیین منطقه ویژه بندر کیاشهر



به گزارش شمانیوز، دکتر سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جریان سفر رئیس جمهور به عنوان نماینده هیئت دولت به استان گیلان از آستانه اشرفی بازدید و با مردم و مسئولان دیدار و گفتگو کرد. مسائل و مشکلات . .

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه حضور در بین مردم برای رصد، رسیدگی و تصمیم گیری برای حل مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور از برنامه های محوری دولت مردمی است. و انقلاب آیت الله رئیسی در دستور کار جلسات عمومی و بازدید از استان ها هر هفته و هفته بین رئیس جمهور و دولت.

وی با اشاره به اینکه بررسی های میدانی و مستقیم مسایل و مشکلات شهر آستانه اشرفیه را احصاء کرد، افزود: تعیین وضعیت طرح توسعه حریم به دلیل مشکلات مالی مسکوت ماند و برای شرکت ها مشکل ایجاد کرد؛ در این راستا با توجه به مشکلات موجود در شهرستان آستانه اشرفیه تعیین تکلیف شد. می توان تغییر کاربری بندر کیاچهر به ماهیگیری و گردشگری را که نیاز و درخواست شهروندان است، بررسی تعیین منطقه ویژه آستانه به منظور بهره برداری از ظرفیت های موجود در مسیر منطقه آزاد انزلی و ساختمان دانست. یک شبکه فاضلاب مهم ترین مشکلات شهروندان این شهرستان لازم است با همکاری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای برنامه ریزی و تصویب در شورای اداری استان که قرار است رفع شود. به ریاست دکتر رییسی.

بیشتر بخوانید  زمین لرزه هرمزگان را به لرزه دراورد | زلزله هرمزگان را به وحشت انداخت

از جمله ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم جمال رازی، بازدید از امامزاده جلال الدین اشرف و بررسی میدانی طرح توسعه خیابان های اطراف معبد، بازدید از بندر کیاشهر و دیدار با بازاریان و مردم. برنامه های دکتر محمد در آستانه شرفیه.

گفتنی است، آیت الله رییسی و هیئت وزیران روز جمعه هشتم بهمن ماه در استان گیلان حضور خواهند داشت تا به بررسی امکانات و چالش های پیش روی توسعه استان بپردازند.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مناطق آزاد انزلی

دیدگاهتان را بنویسید