تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت



آنچه دیگران می خوانند:

حسن پژمانی در این خصوص گفت: 200 هزار نفر در استان سهمی در پایتخت دارند اما سودی دریافت نکرده اند. بر این اساس طبق ترتیب واگذاری توزیع می شود، البته تخصیص سهام متوفی به ترتیب است.

وی با بیان اینکه تمامی پرداخت های دستگاه اجرایی باید از پنجره واحد الکترونیکی خزانه داری انجام شود، ادامه داد: چهار هزار نفر از استانی و مابقی از جمهوری پرداخت می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان بیان کرد: اداره تمرکز و تلفیق سازمان اقتصادی و دارایی وضعیت صورتحساب و عملکرد مالی دستگاه را بررسی کرد و بر این اساس اداره باید یک نسخه از گزارش مالی را ارائه کند. . اظهارنامه به این سازمان و هر ماه یک نسخه به دیوان محاسبات

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: معاونت اقتصادی این اداره کل نظارت و نظارت بر بانک ها و بیمه ها را بر عهده دارد که با تاکید استاندار همدان در حوزه ضرورت ارزیابی وضعیت بانک‌ها، وضعیت مجموعه‌های بانکی در حوزه دیون، ازدواج، زایمان و مسکن روستایی مشخص شده است و ارزیابی این عوارض در اسفندماه به پایان می‌رسد.

پژمانی در ادامه بیان کرد: سهم استان همدان از بند الف تبصره 18 حدود 927 میلیارد تومان بوده که از شهریور سال گذشته تا مهرماه امسال 1122 طرح معرفی و هزار و 1200 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال جدید و احیای تولید راکد پرداخت شده است. . واحدها

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان: درآمد پیش بینی شده از محل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم امسال برای همدان 2 هزار و 700 میلیارد تومان است که 2 هزار و 400 میلیارد تومان آن متعلق به سازمان مالیاتی و مابقی متعلق به سایرین است. نهادها

بیشتر بخوانید  تفتیان چهارم شد و به نیمه نهایی نرسید

پژمانی با بیان اینکه سهم همدان در درآمدهای مالیاتی امسال 60 درصد افزایش یافت، گفت: 93 درصد مالیات های پیش بینی شده تا پایان آذرماه محقق شد و این استان از نظر مالیات و درآمد در رتبه 25 کشور قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان ادامه داد: در لایحه لایحه بودجه سال آینده استان همدان افزایش 38 درصدی مالیات و درآمد پیش بینی شده که نسبت به سایر استان ها افزایش کمتری داشته است.

پژمانی گفت: در سال گذشته با راه اندازی پورتال ملی مجوز، 15 هزار و 184 درخواست مجوز ثبت شد که از این تعداد 6 هزار و 370 مورد منجر به صدور مجوز، 5 هزار مورد صادر نشد و مابقی در مرحله تکمیل است. اسناد.


دیدگاهتان را بنویسید