تعویض طرح تعویض کارت بانکی با کارت سوخت + مشخصات جدید


کارت بانکی جایگزین کارت سوخت نمی شود!

تشویقی: کارت بانکی جایگزین کارت سوخت نخواهد شد و به تمامی داوطلبان کارت سوخت تعلق می گیرد.

اتصال کارت بانکی با کارت سوخت باطل شده و احتمالا برای تمامی افرادی که برای ثبت نام دو کارت سوخت اقدام کرده اند، کارت سوخت جدید صادر می شود تا نیاز به سوخت گیری با کارت سوخت شخصی را اعلام کنند.

نهم امسال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «در اجرای سیاست های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه های سراسر کشور از 20 مرداد ماه امسال 98/5/20) فقط “کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان پذیر خواهد بود.”

این موضوع باعث سردرگمی افرادی شد که برای دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کردند و در مراحل ثبت نام طبق اطلاعیه های قبلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، درخواست اتصال کارت بانکی به کارت سوخت و یا وصل کارت قبل از 20 مرداد را داشتند. بانک با کارت سوخت محقق می شود و در این صورت سوخت گیری با کارت بانکی چگونه است؟

رصدها حاکی از آن است که لینک کارت بانکی به کارت سوخت حذف شده و به منظور اعلام نیاز به سوخت گیری با کارت سوخت شخصی از 30 مرداد ماه سال جاری، احتمالا برای تمامی متقاضیان، کارت سوخت جدید صادر خواهد شد. ثبت نام کارت المثنی در غیر این صورت امکان اجرای این آیین نامه برای کسانی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت هستند میسر نخواهد بود.

بیشتر

زمان کارت سوخت اجباری اعلام شد

بیشتر بخوانید  معرفی رمان پر اثر شارلوت مری ماتیسن + خلاصه داستان


دیدگاهتان را بنویسید