تعطیلی پنجشنبه ها در کرمانشاه؟



آنچه دیگران می خوانند:

استاندار کرمانشاه در پایان مهرماه در جلسه ستاد کل سازمان سفر استانی طرح تعطیلی پنجشنبه ها را برای تشویق گردشگری و تحکیم بنیان خانواده و کاهش مصرف انرژی مطرح کرد که اگر اثرات مثبتی برای استان ها داشته باشد. اجرا خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در اوایل آبان ماه با تاکید بر اینکه کانون خانواده باید گرم باشد، گفت: در این راستا برنامه ای را برای تعطیلی روزهای پنج شنبه در نظر گرفته ایم تا سرپرستان خانواده بتوانند زمان بیشتری را در کنار خانواده خود بگذرانند. و از دیدنی های کرمانشاه دیدن کنید.

اکنون نزدیک به دو ماه از این پیشنهاد می گذرد، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اینکه آیا طرح تعطیلی پنج شنبه ها اجرایی می شود یا خیر، گفت: به طور جدی در حال بررسی و اجرای تعطیلی تعطیلی هستیم. پنج شنبه ها ادارات استان و کارهای مربوطه انجام شده و تا چند روز دیگر نتایج را اعلام خواهیم کرد.

وی هدف از تعطیلی دفاتر در روزهای پنج شنبه را ایجاد فرصت بیشتر برای دور هم بودن اعضای خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: خواهشمندیم با تعطیلی پنجشنبه ها آرامش بیشتری در فضای خانواده ها حاکم شود و فرصت استفاده بیشتر از تفریح ​​و سرگرمی را پیدا کنند. فضاهای فرهنگی استان

نماینده ارشد دولت در استان کرمانشاه، یکی دیگر از اهداف مهم تعطیلی روز پنجشنبه را تلاش برای دور نگه داشتن اعضای خانواده به ویژه نوجوانان و جوانان از فضای مجازی عنوان کرد و افزود: با تعطیلی روز پنجشنبه، والدین فرصت بیشتری برای حضور در کنار خود دارند. خانواده ها. و با آنها وقت بگذرانند.نوجوانان و جوانان پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید  فوری: تعطیلی مدارس کنسل شد


دیدگاهتان را بنویسید