تعطیلی پلیس برای مردم / پرداخت قسطی جریمه های رانندگی



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس راهور از طرح عیدی پلیس برای شهروندان در حوزه ترافیک خبر داد.

سردار سید کمال هادیان فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور گفت: پلیس فرایا وظیفه ویژه ای برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد بر عهده دارد. همچنین با توجه به نزدیک شدن به عید غدیر خم برنامه را برای رانندگان در نظر گرفتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: افرادی که به تازگی گواهینامه دریافت کرده اند یا دارای تغییر گواهینامه اولیه هستند، طی ۷۲ ساعت گواهینامه به منزل اعزام می شوند.

به گفته رئیس پلیس راهور فرجا، افرادی که قادر به پرداخت جریمه نیستند باید با طرح توزیع شرکت و دفاتر پلیس تماس بگیرند.

وی گفت: مقرر شده خودروهای بالای 3 میلیون جریمه در فاصله عید قربان تا عید غدیر توقیف نشوند.

هادیان فر گفت: آخرین تعطیلی پلیس تحویل کارت خودرو در مدت 72 ساعت با ذکر مشخصات و آدرس است. افرادی که در دوران کرونا دارای حکم و مجوز سفر بوده اند اما در آن زمان جریمه شده اند، می توانند برای شکستن جرایم خود به مراکز پلیس سراسر کشور مراجعه کنند.

افزایش تولید خودروهای جدید در کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تولید خودروهای جدید با اعداد رو به افزایش است. در تعطیلات عید سعید قربان به ویژه در مسیر مازندران و چند استان زائر شاهد افزایش حجم ترافیک بودیم.

به گفته سردار هادیان فر، حجم تردد ما در 3 ماهه نخست سال 2 میلیارد و 131 میلیون بوده که 87 درصد آن مربوط به خودروهای سبک و 12 درصد مربوط به خودروهای سنگین است.

بیشتر بخوانید  بارش ۲۰۰ میلیون متر باران در میناب / عملیات تخلیه ۱۰ روستا آغاز شد + فیلم

رئیس پلیس راهور فرجا گفت: در 3 ماهه نخست امسال سفرهای ما نسبت به سال قبل 36 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، هم وزارت راه و هم دولت در حوزه مناطق بدبخت به کندی واکنش نشان دادند. تلفات ما در این مکان ها قابل توجه است و باید برنامه ریزی جدی صورت گیرد. به همه خودروسازان و سازمان استاندارد اولتیماتوم داده ایم. برخورد پلیس با خودروهای ناایمن بسیار قوی است.

دیدگاهتان را بنویسید