مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعطیلی مدارس پنجشنبه 24 آذر

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: با توجه به آلودگی پایتخت و شاخص بالا، هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است و احتمال تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه وجود دارد.

پیش از این مدارس شهرهای تهران و البرز، تبریز، سیستان بلوچستان، ارومیه، اراک و قزوین به دلیل آلودگی هوا در روز پنجشنبه 3 آذر تعطیل بود.

پیوست 1// کرمانشاه پنجشنبه ها تعطیل است؟

استاندار کرمانشاه در پایان مهرماه در جلسه ستاد سازمان سفر استانی طرح تعطیلی پنج شنبه ها را برای تشویق گردشگری و تحکیم بنیان خانواده و کاهش مصرف انرژی مطرح کرد که اگر آثار مثبتی برای استان ها به همراه داشته باشد. اجرا خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در اوایل آبان ماه با تاکید بر اینکه کانون خانواده باید گرم باشد، گفت: در این راستا برنامه ای را برای تعطیلی روزهای پنج شنبه در نظر گرفته ایم تا سرپرستان خانواده بتوانند زمان بیشتری را در کنار خانواده خود بگذرانند. و از دیدنی های کرمانشاه دیدن کنید.

اکنون نزدیک به دو ماه از ارائه این پیشنهاد می گذرد، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اینکه آیا طرح تعطیلی پنج شنبه اجرا می شود یا خیر، گفت: به طور جدی در حال بررسی و اجرای تعطیلی هستیم. پنج شنبه دفاتر استانی و کارهای مربوطه تکمیل شده و تا چند روز دیگر نتایج را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  شرایط پیش فروش محصولات زامیاد چهارشنبه 24 تیر 1401

وی هدف از تعطیلی دفاتر در روزهای پنج شنبه را ایجاد فرصت بیشتر برای دور هم بودن اعضای خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: خواهشمندیم با تعطیلی پنجشنبه ها آرامش بیشتری در فضای خانواده ها حاکم شود و فرصت استفاده بیشتر از تفریح ​​و سرگرمی را پیدا کنند. فضاهای فرهنگی استان

نماینده ارشد دولت در استان کرمانشاه، یکی دیگر از اهداف مهم تعطیلی روز پنجشنبه را تلاش برای دور نگه داشتن اعضای خانواده به ویژه نوجوانان و جوانان از فضای مجازی عنوان کرد و افزود: با تعطیلی روز پنجشنبه، والدین فرصت بیشتری برای حضور در کنار خود دارند. خانواده ها. و با آنها وقت بگذرانند.نوجوانان و جوانان پیدا می کنند.

در حال تکمیل…


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *