تعطیلی مدارس و دانشگاه های البرز



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: احمد افضلی در حاشیه بیست و نهمین جلسه کمیسیون اورژانس آلودگی هوای استان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس آلودگی هوای استان البرز، آموزش و پرورش در تمامی دانشگاه ها و مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 دی ماه برگزار می شود. مجازی و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می شود. مهدکودک ها و موسسات پیش دبستانی نیز تعطیل خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: آلودگی هوای استان تا روز دوشنبه 21 دی ماه ادامه دارد. در این راستا از همه شهروندان می‌خواهند از تردد غیرضروری در شهرها پرهیز کنند و حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس کمیته مواقع اضطراری آلودگی هوای البرز با اشاره به اینکه ثبات نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی باعث کاهش کیفیت هوا شده است، تاکید کرد: جلوگیری از تردد تمامی وسایل نقلیه موتوری با شخصی پلاک عمومی و دولتی بدون علامت معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از کلیه فعالیت های ساختمانی که باعث تشدید آلودگی هوا می شود، استقرار و آمادگی مداخله و پایگاه های سیار هلال احمر با قرار دادن آنها در مناطق آلوده و ترافیکی- مناطق تنظیم شده کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها، موافقت مجریان دستگاه های اجرایی با غیبت کارکنان، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، هماهنگ سازی ساعات کاری وسایل نقلیه عمومی با ساعات کاری ادارات و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی در خصوص کمبود فعالیت های ورزشی در محیط های باز از دیگر تصمیمات بود. از این دیدار که امیدواریم مردم و مسئولان بیشتر متوجه آن شوند.

بیشتر بخوانید  ژست عجیب حسام نواب صفوی در کنار حامد بهداد+ عکس


دیدگاهتان را بنویسید