تعطیلی مدارس شنبه 19 آذر



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: به دلیل آلودگی هوا و شرایط جوی مدارس برخی از شهرهای کشور در روز شنبه 28 آذرماه تعطیل است.

در این بسته خبری که هر ساعت به روز می شود، آخرین اخبار تعطیلی مدارس در روز شنبه را مرور می کنیم.

پیوست 1//

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آلودگی سطحی سه شهر اراک، کرج و تهران از پنجشنبه 26 آذر لغایت دوشنبه 30 آذرماه به دلیل خطر «رکود هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی» هشدار زردی صادر کرد.

افزایش غلظت آلاینده ها، افزایش شاخص های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا به سطح ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم کنترل منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در مناطق پرتردد، برای همه گروه ها ناسالم است.

در این راستا سازمان هواشناسی کشور مدیریت بهینه مصرف سوخت های فسیلی، کنترل فعالیت های آلاینده صنعتی، کاهش ترددهای غیرضروری و پرهیز از ورزش در فضای باز به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و تنفسی را توصیه کرد.

به گزارش ایسنا، هشدار زرد به این معنی است که یک پدیده جوی رخ خواهد داد که می تواند در رفت و آمد و کارهای روزانه اختلال ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر شده است تا بتوانند برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول آماده شوند. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید  اولین پیام متنی جهان حراج می‌ شود

پیوست 2//

مدارس تهران و البرز دو روز غیبت داشتند

بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس آلودگی هوا، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها در روزهای شنبه و یکشنبه در تمامی شهرهای استان های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل و کلیه مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم تعطیل و به صورت مجازی فعالیت می کنند.

همچنین فعالیت های ورزشی در فضای باز در روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع است.

در حال تکمیل…


دیدگاهتان را بنویسید