تعطیلی مدارس سمنان سه شنبه 27 دی



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: مدارس برخی استان ها به دلیل افزایش سرما تعطیل شد و آموزش به صورت غیرحضوری برگزار شد.

سمنان:

ستاد معاونت مدیریت بحران استانداری سمنان، فعالیت مراکز آموزشی دارای تاسیسات گرمایشی که از سوخت گاز استفاده می کنند در غیاب و به صورت مبارک ادامه دارد. تمامی ادارات تمامی شهرستان های استان سمنان از اواخر وقت سه شنبه و همچنین امروز از ساعت 9 صبح شروع به کار خواهند کرد.

استان خراسان رضوی:

بر اساس مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، با توجه به تداوم عدم تعادل انرژی، دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها و نهادهای عمومی با به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها برای روز سه شنبه 20 الف، 16 آذرماه تمدید شد. مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه های خراسان رضوی نیز در پایان هفته تعطیل و تمامی امتحانات لغو شد.

استان خراسان جنوبی:

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان برای فردا سه شنبه 6 دی ماه خبر داد.

استان گلستان:

بر اساس اعلام استاندار گلستان تا پایان هفته ساعت کاری در استان گلستان از ساعت 9 صبح آغاز می شود و فعالیت مدارس و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری ادامه دارد.

استان فارس:

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس: پس از صدور اخطار قرمز هواشناسی برای بارندگی شدید و نرمال در روز سه شنبه 6 دی ماه 1401 در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت. استان .

بیشتر بخوانید  جوان مشهدی در مستی پدرش را کشت / اعترافات تلخ جوان 30 ساله در حضور قاضی


دیدگاهتان را بنویسید