تعطیلی مدارس در هفته آینده؟



آنچه دیگران می خوانند:

همانطور که در اطلاعیه این شرکت آمده است، شاخص آلاینده صبح چهارشنبه 24 آذرماه 165 و در وضعیت هشدار قرمز قرار دارد. بنابراین هوا برای همه گروه ها ناسالم است.

میزان ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نزدیک به 150 و بالاتر از حد بهداشتی است و در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

از سوی دیگر هواشناسی استان تهران در گزارشی اعلام کرد که آسمان امروز تهران نیمه ابری و غبارآلود است، در بعدازظهر کاهش ابری و در برخی نقاط وزش باد ملایم پیش بینی می شود. دمای هوای تهران بین 6 تا 12 درجه سانتیگراد خواهد بود و بارش برف و باران نخواهد بود. به این ترتیب انتظار می رود هوای تهران همچنان آلوده باقی بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ مهدی مجیدی فر مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا مربوط به مصوبه ستاد اجرایی و فوریت های پزشکی در خصوص آلودگی هوا است که سازمان محیط زیست باید مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند. علوم و سپس دانشگاه علوم پزشکی تعطیلی مدارس را بر اساس شاخص ها اعلام می کند.on.

وی افزود: آموزش و پرورش تنها وظیفه اطلاع رسانی دارد که منتظر تصمیم کارگروه اجرایی و فوق العاده آلودگی هوا است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش و روابط عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در صورتی که هواشناسی اعلام کند در 96 ساعت آینده جوی پایدار و غلظت آلودگی هوا افزایش می یابد، در این صورت درخواست تشکیل یک سازمان می شود. کمیته شرایط اضطراری و آلودگی محیط زیست

بیشتر بخوانید  دستوراتی که به زمین افتاده و کودکان کار که زیر سنگین مسئولیت خم شده اند / دستگاه های مسئول چه کردند؟ - اخبار اصفهان - اخبار استانها تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید