مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعطیلی مدارس تهران فردا به علت آلودگی هوا

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مدارس تهران فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل است کمیته اضطراری آلودگی هوا برای اطلاع از شرایط آلودگی هوای تهران و تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 22 ساعت 14 با ما همراه باشید. مدارس فردا دوشنبه تعطیل است مدارس تهران فردا تعطیل است

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا در سه کلانشهر تا روز پنجشنبه (۲۵ آذر) هشدار نارنجی داد.

مراقب باش نارنجی هواشناسی بیان می کند: انباشت و افزایش غلظت آلاینده های هوا همراه با کاهش کیفیت هوا برای روزهای سه شنبه (3 آذرماه) برای شهرهای تهران و اصفهان، چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 آذرماه) برای شهرهای تهران، اصفهان و کرج پیش بینی می شود. .

در چنین شرایط جوی، شاخص کیفیت هوا افزایش می یابد و امکان افزایش غلظت آلاینده ها در هوا به شرایط ناسالم برای همه گروه ها وجود دارد و در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلودگی، احتمال ایجاد شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق ترافیکی و صنعتی

سازمان هواشناسی با تاکید بر صعب العبور بودن برای تمامی گروه های سنی و پرهیز از فعالیت بدنی و ورزش در فضای باز، مدیریت کاهش تردد وسایل نقلیه و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی را توصیه می کند.

مراقب باش نارنجی پیش بینی می شود سازمان هواشناسی اثرات نامطلوب جوی و خسارات احتمالی داشته باشد. اخطار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مقابله با پدیده مضر صادر می شود.

در خصوص تعطیلی مدارس تهران به دلیل آلودگی شدید هوا، متاسفانه تصمیمی گرفته نشده و فردا مدارس تهران حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  فوتی های کرونا امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ + آمار کرونا امروز – ایران چطور
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *