تعطیلی ادارات تهران یکشنبه 27 آذر



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: با تداوم آلودگی هوا و تداوم پایداری هوا، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه 7 و 28 و 29 آذرماه بدون حضور فعال خواهد بود.

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی تهران که ریاست جلسه روز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا را بر عهده داشت، در تشریح مصوبات این جلسه گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و تداوم پایداری هوا در یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در روزهای 7 و 28 و 29 آذرماه مدارس و دانشگاه‌های تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکو، دماوند و پردیس بدون مراجعه حضوری دایر است.

وی افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی در تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل است.

ملکی ادامه داد: شهرداری تهران در این سه روز فروش طرح ترافیک را متوقف می کند و فروش ممنوع است، همچنین لازم است شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز از ماسک N95 مناسب استفاده کنند.

وی تاکید کرد: روسای ادارات نیز با عدم حضور مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند. از طرفی کارخانجات شن و ماسه تا روز چهارشنبه تعلیق خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز گفت: به وزارت کشور پیشنهاد می شود ساعت کاری دفتر دو ساعت کاهش یابد که در صورت تایید این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد. این کار به منظور کاهش بار ترافیکی شهر انجلم انجام می شود.

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد گروه بی تی اس

ملکی روز سه شنبه درباره شهرورد پایتخت نیز گفت: در جلسه مقرر شد با توجه به شرایط و به احتمال زیاد این دیدار لغو شود و این موضوع به عنوان اخطار به فدراسیون اعلام شود./ایسنا


دیدگاهتان را بنویسید