مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعطیلات عید فطر رئیس جمهور برای بازنشستگان چقدر است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام نتایج دریافت کنندگان وام ضروری بازنشستگان کشوری تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: میزان وام مورد نیاز در سال 1401 افزایش یافته است. . از 12 تا 15 میلیون تومان و به 300 هزار نفر اختصاص می یابد.

محمود مرتضایی فرد درباره انتشار نتایج ثبت نام «وام ضروری» مستمری بگیران کشوری ۱۴۰۱ گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۴۰۱ مستمری بگیران و کارکنان صندوق در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۰ انجام شد.

وی افزود: بررسی سوابق متقاضی شامل کل مبلغ وام های دریافتی، مزایای سایر صندوق های صندوق بازنشستگی، میزان دستمزد دریافتی و سایر موارد بر اساس میزان وام های اعطایی بانک عامل در نظر گرفته شده و اولویت بندی می شود. و نتایج نهایی اعلام می شود و واجدین شرایط دریافت وام در پایان ماه جاری اعلام می شود و اولین قسط وام در مرداد ماه به حساب گروه اول واریز می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری کارمزد این وام را 4 درصد عنوان کرد و گفت: 300 هزار نفر مشمول این وام ضروری هستند و در هشت نوبت وام مذکور را دریافت می کنند.

مرتضایی فرد افزود: بر اساس قراردادهای منعقده با بانک عامل، وام و سقف پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران و شاغلان در صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یافت و میزان این وام در سال جاری از 12 به 15 میلیون تومان رسید. .

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی افزود: 24 هزار نفر باقیمانده که برای دوره وام قبلی ثبت نام کردند، مشمول دریافت 15 میلیون تومان می شوند. / ساعت 9 صبح

بیشتر بخوانید  آیا نعمت عمر به تنهایی برای خوشبختی ما در دنیا و آخرت کافی است دینی هشتم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *