مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعرفه ارتباطی ویژه در سال 1998 منتشر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قیمت مکالمه و اینترنت اربعین 98 اعلام شد

همراه اول به نفع زائران اربعین حسینی تعرفه مکالمات رومینگ بین المللی اعم از «مکالمه»، «اس ام اس» و «اینترنت همراه» با مشترکان خود در عراق را کاهش داد.

بر این اساس، از روز سه شنبه 16 مهرماه تا جمعه 4 آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه اولین مشترکین با ایران 5 تومان در دقیقه، تماس های دریافتی و تماس با شماره عراقی 2100 تومان در دقیقه با ارسال پیامک است. . 2 تومان و هر مگابایت اینترنت است با 850 تومان محاسبه می شود.

شایان ذکر است که روشن کردن تلفن همراه رایگان است و همچنین دریافت پیامک رایگان است.

همراه اول در یکی دیگر از خدمات خود، بسته های دو روزه اینترنت همراه 2 مگابایتی را به مشترکانی که از 25 تا 30 مهرماه به عراق سفر می کنند ارائه می کند.

همچنین اپراتور اول چهار بسته اینترنتی ارزان قیمت را برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین ارائه کرد. بسته های مختلف یک روزه و هفت روزه از 2 مگابایت تا 1 گیگابایت ارائه شده است که می توانید مشخصات بسته و نحوه فعال سازی آن را در درگاه همراه اول مشاهده کنید.

گفتنی است پیش از این تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران 450 تومان، دریافت 3 دقیقه مکالمه در دقیقه، ارسال پیامک 150 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2300 تومان بود.

همچنین با نزدیک شدن به اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل دوم، سوم و چهارم خود را برای مکالمه و اینترنت پایانه های مرزی افزایش داده و اقدامات ویژه ای برای این مراسم انجام داده است.

بیشتر بخوانید  گذر زمان و تغییر چهره افراد مشهور

همراه اول به منظور ارائه خدمات ارتباطی بهتر به زائران در پایانه های مرزی هسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت مکان های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داده است و قرار است سرویس وای فای رایگان در آدرس این پایانه ها

نظارت شبانه روزی شبکه و بهینه سازی تمامی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی از اولین اقدامات همراه پیاده روی اربعین امسال است.

شرکت اول علاوه بر اعزام کارشناسان خود به عراق، در 13 نقطه شامل 2 نقطه در نجف، 5 نقطه در کربلا و 6 نقطه در مسیر پیاده روی اربعین، پاسخگوی مشکلات و سوالات مشترکین خواهد بود.

همچنین اولین اسکورت در مرزهای خروجی حسروی، مهران، چذابه، شلمچه و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ارائه خدمات و راهنمایی زائران برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی می پردازد.

در دهه 40 اولین کسانی بودند که با استفاده از سرویس رایگان «اعلام وضعیت» بدون نیاز به اینترنت و با انتخاب «ستاره مربع» وضعیت خود را در سامانه ثبت کردند تا سایر زائران و آشنایان بتوانند وضعیت خود را به نشانی زیر بررسی کنند. هر زمان. خبر داشتن.

بیشتر بخوانید:

سابقه ارائه بهترین آهنگ های اربعین اربعین 98 چیست؟

جزئیات شرایط سفر اربعین 98 + سایت ثبت نام اربعین 98 منتشر شد.

ویزای اربعین چه زمانی لغو می شود؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *